Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flits D50

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flits D50

Waarschijnlijk is het iets heel simpels maar ik vind het niet echt.
    Hoe kan ik m'n D50 instellen zodat de shutter opengaat en dan pas flitst? soms maak ik namelijk foto's op fuiven en dan is het mooier om wat van de belichting in de zaal mee te nemen.
    Wanneer ik de flits op rear zet flits hij om daarna nog even de shutter op te houden maar de flits is voor m'n "onderwerpen" vaak het signaal om te stoppen met poseren.
    Iemand?
    bedankt!

Re: Flits D50

2de gordijn synchronisatie

moet in te stellen zijn in het menu van de camera.

MVG, Jeff
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door virjinz
      Wanneer ik de flits op rear zet flits hij om daarna nog even de shutter op te houden maar de flits is voor m'n "onderwerpen" vaak het signaal om te stoppen met poseren.
      Iemand?
      bedankt!
      Ook als je flits op rear zet zal hij toch een flitsje geven voordat de foto gemaakt wordt dat wordt gebruikt voor de metingen. Volgens mij kan je hier alleen vanaf met een opzetflits, die je niet op iTTL zet.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

Of gewoon je voorkeuze op het mannetje met het sterretje zetten. Dan flits je je onderwerp en neem je gewoon de achtergrondbelichting mee.

Voorbeeld:

http://www.dennisclaes.be

Comment

Working...
        X