Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Beste winkels voor fototoestellen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Beste winkels voor fototoestellen

    Een stomme vraag: Die buitenlandse winkels, leveren die dan met de menus in een andere taal (bvb Duitse menus uit Duitsland, Franse uit Frankrijk, ...) of is die instelbaar/altijd Engels?
    ---
    Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
    http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

    Comment


    • #62
      Re: Beste winkels voor fototoestellen

      En hoe zit het met Corne van Iperen? of

      Comment


      • #63
        Re: Beste winkels voor fototoestellen

        Iemand hier al een apparaat via internet bij digital street.nl besteld of
        nog niet? Zoja , is dat wat betrouwbaar, of toch er zelf omgaan? (ik ben nl.
        17 en dus mag ik niet met de auto rijden...)
        Panasonic Lumix FZ30

        Comment


        • #64
          Re: Beste winkels voor fototoestellen

          Oorspronkelijk geplaatst door Lucky Luc
          Mijne (oudere) Minolta Dimage HI 7 is al 7 weken binnen voor herstelling van de foto ccd (door hun fout) en moet nog minstens 4 weken geduld hebben

          Ik weet genoeg, nooit meer een Minolta of een Sony
          (Tja, als ik zo af en toe lees wat er in topics over service/herstellingen bij andere merken aan bod komt, dan wens ik je veel succes met de zoektocht naar een beter alternatief...)
          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

          Comment


          • #65
            Re: Beste winkels voor fototoestellen

            Oorspronkelijk geplaatst door sparda
            Iemand hier al een apparaat via internet bij digital street.nl besteld of
            nog niet? Zoja , is dat wat betrouwbaar, of toch er zelf omgaan? (ik ben nl.
            17 en dus mag ik niet met de auto rijden...)
            Ik heb er begin dit jaar een lens besteld voor familie. Perfecte en snelle levering thuis gekregen. Een tweede bestelling was fout (eigen vergissing). De verpakking werd ongeopend teruggestuurd en binnen de week stonden de centen weer op de rekening.

            Enkel maar positief nieuws dus.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #66
              Re: Beste winkels voor fototoestellen

              Oorspronkelijk geplaatst door Jürgen
              En hoe zit het met Corne van Iperen? of
              Eén bestelling geplaatst. Snel en correct geleverd.
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #67
                Re: Beste winkels voor fototoestellen

                Oorspronkelijk geplaatst door stefken
                Dag beste mensen,

                Zijn er hier mensen met ervaring met kamera-express.nl en zo ja welke.
                Voor sommige lenzen schilt het 150 euro ( 30 %) tov topfoto of konijn.
                Mijn ervaring: goede en flexibele service.
                Ik had er één lens besteld. De dag erna nog snel getelefoneerd om aan de online-bestelling nog een lens toe te voegen. Geen enkel probleem. Dus een tweede overschrijving en binnen de paar dagen had ik een pakketje met twee lenzen thuis staan.
                (Wat ik ook wel apprecieer: als je échte problemen hebt, kan je tenminste ook ter plaatste nog naar hun winkel gaan.)
                "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                Comment


                • #68
                  Re: Beste winkels voor fototoestellen

                  Op zoek naar de goedkoopste body van een Nikon D200?

                  Kijk dan hier:

                  Nikon D200 Zwart kopen? Vergelijk de shops met de beste prijzen op Tweakers. Wacht je op een prijsdaling? Stel een alert in.


                  Nikon D70 + Tamron 28-300

                  http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                  Comment


                  • #69
                    Re: Beste winkels voor fototoestellen

                    Oorspronkelijk geplaatst door tonto
                    Op zoek naar de goedkoopste body van een Nikon D200?

                    Kijk dan hier:

                    http://tweakers.net/pricewatch/12812...)-prijzen.html
                    Je kon ook algemener gaan:

                    Ik kende de site niet, maar het is door jouw bovenstaand bericht dat ik die ontdekt heb, bedankt hoor!
                    Tik maar in wat je wil; dikwijls verrassende resultaten!!! Ik heb het bijvoorbeeld getest met de Canon 24-105L. Wat blijkt:
                    - op nr 1: Eurovision, € 898
                    - op nr 2: Digital Warehouse, Konijn en Foto Looman, €979

                    Comment


                    • #70
                      Re: Beste winkels voor fototoestellen

                      De beste fotowinkel is blijkbaar alweer de goedkoopste. On-line als het even kan.
                      Er zijn echt wel fotozaken waar men de mensen goed voorthelpt, en die de tijd nemen om mensen advies te geven en die niet uit hun nek kletsen.
                      Maar zoals steeds op BD, altijd maar weer kappen op de winkels, die in tegenstelling tot de meeste van die on-line zaken wel een degelijke stock hebben , een toonzaal hebben, personeel in dienst hebben. Bovendien kopen ze hun materiaal in bij canon of Nikon Belgium, en hangen ze dus vast aan de prijzen van die importeurs.
                      Als je je camera in zo'n winkel koopt, moet je achteraf niet vaststellen dat je handleiding alleen in het engels of het duits aanwezig is, dat de garantie op de factuur slechts één jaar vermeldt... en is de service na verkoop een stuk sneller (zeker voor wat betreft reparaties bij Etbass is indienen via fotowinkel volgens mijn ervaringen véél sneller)
                      Ik ben er ook zeker van dat iemand die nu een D80 wil die sneller heeft als hij die koopt in de winkel dan wanneer hij die on-line besteld , en dat het verschil in levertermijn groot kan zijn

                      [MOD]verwijderd door forumleiding[/MOD]

                      Ik heb dus niet gezegd dat de service na verkoop van Ingo of Corné slecht is, ik koop bepaalde dingen ook bij hen... ik ben er alleen zeker van dat iemand die twijfelt tussen verschillende toestellen bij aankoop beter naar zo'n winkel gaat en de toestellen even uitprobeert (wat in zo'n winkel kan) en daarna onmiddellijk meeneemt?

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #71
                        Re: Beste winkels voor fototoestellen

                        Oorspronkelijk geplaatst door Larah&Bo
                        Je kon ook algemener gaan:

                        Ik kende de site niet, maar het is door jouw bovenstaand bericht dat ik die ontdekt heb, bedankt hoor!
                        Tik maar in wat je wil; dikwijls verrassende resultaten!!! Ik heb het bijvoorbeeld getest met de Canon 24-105L. Wat blijkt:
                        - op nr 1: Eurovision, € 898
                        - op nr 2: Digital Warehouse, Konijn en Foto Looman, €979
                        Geen dank hoor, graag gedaan

                        Mijn broertje wilde graag snel een Nikon D200 (en natuurlijk ook goedkoop, blijft een Nederlander ) dus hij mailde mij deze site.

                        Heeft maandagavond besteld bij Digitalstreet en gistermiddag heeft de postbode zijn nieuwe Nikon D200 gebracht. Hoezoe leveringsproblemen?? Er lagen er volgens hem nog zo'n 30 op voorraad
                        Nikon D70 + Tamron 28-300

                        http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                        Comment


                        • #72
                          Re: Beste winkels voor fototoestellen

                          Ik heb dinsdag mijn overschrijving geplaatst en heb zelfs nog geen notificatie gekregen
                          Panasonic Lumix FZ30

                          Comment


                          • #73
                            Re: Beste winkels voor fototoestellen

                            Oorspronkelijk geplaatst door sparda
                            Ik heb dinsdag mijn overschrijving geplaatst en heb zelfs nog geen notificatie gekregen
                            Naar welke winkel in in welk land?
                            Nikon D70 + Tamron 28-300

                            http://photobucket.com/albums/f308/RimD70/

                            Comment


                            • #74
                              Re: Beste winkels voor fototoestellen

                              Oorspronkelijk geplaatst door sparda
                              Ik heb dinsdag mijn overschrijving geplaatst en heb zelfs nog geen notificatie gekregen
                              Toch even contact opnemen zou ik zeggen
                              Maar bij overschrijvingen van België naar Nederland kan enige tijd tussen zitten.
                              Via overschrijving denk ik dat er een dag of 4 à 5 opzit
                              En dan nog afhankelijk van bank tot bank.
                              Maar even telefoneren kan nooit kwaad, neen heb je ja kan je krijgen zeg ik altijd

                              Grts
                              Formatje

                              Comment


                              • #75
                                Re: Beste winkels voor fototoestellen

                                Ik ben er ook zeker van dat iemand die nu een D80 wil die sneller heeft als hij die koopt in de winkel dan wanneer hij die on-line besteld , en dat het verschil in levertermijn groot kan zijn
                                Dat was met de D200 toch zeer zeker niet het geval. Ik heb bij de lokale dealers in Leuven wel 10x te horen gekregen "volgende week komt hij binnen, zonder fout". Mensen die op internet besteld hadden, hadden hun toestel tegen die tijd al in handen.


                                Ik moet trouwens nog de eerste verkoper tegenkomen die me iets bij kon leren.

                                Als je je camera in zo'n winkel koopt, moet je achteraf niet vaststellen dat je handleiding alleen in het engels of het duits aanwezig is, dat de garantie op de factuur slechts één jaar vermeldt
                                Ik heb nochtans twee jaar garantie op mijn spullen van Corné mét Nederlands handleiding. En dat 600€ goedkoper dan in België...

                                die in tegenstelling tot de meeste van die on-line zaken wel een degelijke stock hebben
                                Werkelijk? Toen ik in Februari/Maart op zoek was naar een dealer in het Leuvense die mij een echte D200 kon tonen en laten uitproberen was er geen enkele. Zo gauw je een stapje hoger gaat dan de kitlenzen en de instapmodellen is het bekaaid wat stock betreft.

                                Comment

                                Working...
                                X