Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

point-and-shoot: hp of canon

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • point-and-shoot: hp of canon

    Een vriend van mij wilt een digitale camera kopen, er zijn enkele voorwaarden, namelijk:
    * 2 mp of meer
    * optische zoom
    * filmmodus met geluid
    * niet te duur; onder 400€
    Hij heeft mijn a40 al een beetje getest en vond die goed maar hij wilt eerder een point and shoot. Er is wel een auto-modus op de a40 maar ik vroeg mij af of een echte point-and-shoot zoals de hp 720 niet beter zou zijn. Zijn er nog andere toestellen? Het is vooral voor snowboarding etc te fotograferen.

    Tom


    --Canon PS A40--
    --BD0180BE--

  • #2
    Een Ixus van de 2.1 MP generatie.
    Niet te duur, veelal nog tweedehands te vinden, zeer goede foto's ( alleen flash is wat minder ) en lekker klein.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Hij wilt een nieuw toestel, geen tweedehands. "Met een tweedehands weet je nooit wat de vorige gebruiker er mee gedaan heeft"
      Gisteren heb ik de sony cybershot u20 gezien, dat is pas klein zeg! Jammer genoeg valt die uit de boot omdat die oa geen zoom heeft...

      Tom
      --Canon PS A40--
      --BD0180BE--

      Comment


      • #4
        idd! de ixus van canon, vooral de ixus v² en zeker de v³ zijn heel makkelijk vindbaar, ik heb em gekocht wij www.krefel.be , goeie service en garantie!
        http://users.pandora.be/ziod
        DigiCam Shopping help...

        Comment


        • #5
          Originally posted by limozke
          idd! de ixus van canon, vooral de ixus v² en zeker de v³ zijn heel makkelijk vindbaar, ik heb em gekocht wij www.krefel.be , goeie service en garantie!
          Dit is inderdaad aan te raden, bij topvision (goedkooopste volgens tweakers) staat hij €372(verzendkosten niet inbegrepen), bij Krefel €390... Nog ervaringen met Ixus V²?

          Tom
          --Canon PS A40--
          --BD0180BE--

          Comment

          Working...
          X