Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitaal fototoestel

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• digitaal fototoestel

[COLOR=Blue]yes yes
    heb mijn digitaal fototoestel eindelijk kunnen kopen.heb de canon S45 gekocht en dit via www.memoryperfect.com
    is een webwinkel en deze man was zeer vriendelijk en opende de doos(verzegeld) waar je bij bent en neemt alles eruit en legt zowat het belangrijkste uit aan je en neemt er ook zijn tijd voor.
    het toestel koste mij er 719 eurokes terwijl het in een winkel hier in belgie over 900 tot 950 euro gaat!!dus reken zelf maar uit he.
    er is 2jaar europese garantie op.alleen 1 nadeel en dat is dat de handleiding in het duits is
    dus nu moet ik daar nog zien aan te geraken dat ik een nederlandstalige handleiding kan bekomen he!
    Iemand een idee

Hmmm, geen slechte prijs maar je kunt je wel afvragen waarom er enkel een Duitse handleiding bij zat, terwijl het hier toch om een Belgische winkel gaat.
    In Duitsland vind je de S45 ook voor 665 €.
    Veel succes ermee.

Comment

Gelezen op http://www.kieskeurig.nl ...

"wie er behoefte heeft aan een nederlandse handleiding van de Canon S45??? Mail me dan even op jkleijne@wish.net"

Comment

Ik denk dat je Canon in Belgie kunt bellen voor een nederlandstalige handleiding.
        Nikon / Tamron

Comment

Dat kun je inderdaad doen, maar je moet er dan wel voor betalen!

greetz
          My Flickr

Comment

Hallo,

waar ben je deze camera gaan oppikken?

greetz,

todosranas
            Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria

Comment

Working...
            X