Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

extra batterijen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• extra batterijen

weet er iemand waar je goedkope goede batterijen kan kopen voor een canon s30?
    ik heb alleen nog maar geïnformeerd in de fnac, maar die vragen 75 €, en da vind ik wel veel. zeker omdat ik ook nog een externe flits en een tekentabletje wil kopen.
    Toch een dure hobby hoor!

Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

Ik gebruik NiMH batterijen van GP (www.gppowerbank.be)
    De batterijen zijn misschien niet zo goedkoop, maar gaan wel uren mee. Ik heb ook de powerbank smart lader; die laad 4 batterijen op een uur en kan laden in de auto.

Ik ben ook van plan om nog wat accesoires te kopen zoals statief, opbergtas, tele-lens,... maar ik neem er de tijd voor;;; rome wasn't build in a day Koop direct goede batterijen, anders kom je achteraf duurder uit.
    -< België; prachtig land, maar het moest overdekt zijn >-

Comment

Originally posted by Pieter H.
      ik heb alleen nog maar geïnformeerd in de fnac, maar die vragen 75 €, en da vind ik wel veel. zeker omdat ik ook nog een externe flits en een tekentabletje wil kopen.

Pieter,
      Moet toch NB-2L accu in, die zag ik voor 49 euro zie http://www.d95.nl/Prijzen/accus.htm#Li-Ion

Comment

ofwel bij sabahoceanic iets van een 70 euro met verzendkosten en alles bij voor twee stuks..
        Time is a precious little thing....

Comment

Hallo Pieter,

http://www.sabahoceanic.com/digital.html is het adres dat perfect passende batterijen voor de S30,40 en 45 verkoopt. Ik kocht er TWEE voor slechts $59,- die ook nog eens gratis thuis werden bezorgd binnen een week.

Groetjes,
          Willem
          Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
          http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

Comment

Euhhh ze zijn wat duurder geworden...
            Het kost je nu 27,xx dollar per accu + 10 Dollar per verzending..
            Maar het is nogaltijd de helft goedkoper dan hier...

Comment

Inderdaad,

Het succes slaat door naar de kassa. Vermoedelijk in verband met de verzendkosten. Begin december 2002 kocht ik er 2 battpacks met gratis bezorging. Overigens, als je twee of meer batterijen koopt blijft het bedrag voor de verzending steeds $10,-. De batterijen zelf zijn wel goedkoper geworden. Van $29,50 nar $27,75. Twee batterijen is toch eigenlijk een must. Je aanschaf komt dan op $65,50 en dat is nog altijd minder dan de helft van wat mijnheer canon vraagt...

Groetjes,
              Willem
              Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
              http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

Comment

Hallo Pieter,

Ja kun je op verschillende adressen hier in Belgie krijgen voor 28,- Euro.
                Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Originally posted by C720

Die 49,- Euro is een fancyprijs. De gemiddelde prijs is 27 tot 30 Euro

Pieter,
                  Moet toch NB-2L accu in, die zag ik voor 49 euro zie http://www.d95.nl/Prijzen/accus.htm#Li-Ion
                  Die 49,- Euro is een fancyprijs. De gemiddelde prijs voor een NB-2L is 30 Euro inclusief btw.

Comment

Originally posted by SpikeCK
                    ofwel bij sabahoceanic iets van een 70 euro met verzendkosten en alles bij voor twee stuks..
                    De prijs voor twee stuks inclusief Taxipost en btw is hier in Belgie 65,- Euro

Comment

Euhhh ze zijn wat duurder geworden...
                      Het kost je nu 27,xx dollar per accu + 10 Dollar per verzending..
                      Maar het is nogaltijd de helft goedkoper dan hier...
                      Tja dan zijn de meeste belgische online shops stukken goedkoper.
                      Want de meeste verzenden hier al voor 6 Euro

Comment

Ik moet jammer genoeg wel zeggen dat ik van mijn Hama niet zo tevreden ben. Is na een 50tal foto's al op terwijl mijn originele gemakkelijk 80 foto's aankan..
                        Waar vind jij die batterijen in belgie aan zo weinig geld Otto??

Comment

Ik moet jammer genoeg wel zeggen dat ik van mijn Hama niet zo tevreden ben. Is na een 50tal foto's al op terwijl mijn originele gemakkelijk 80 foto's aankan..
                          Waar vind jij die batterijen in belgie aan zo weinig geld Otto??
                          Stuur maar een emailtje dan zal ik je het adres geven.

Comment

Working...
                          X