Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

aankoop .....

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• aankoop .....

Hallo,
    Ik zou me graag een fuji finepix f602 kopen.
    maar in mijn streek kost dit 1059€ en in NL 714€ wat een groot verschil is.
    Nu zou ik graag willen weten hoe het zit moest ik mijn toestel in Nl halen.
    Heeft hier al iemand info of ervaring mee (service/garantie/...).

ps het is wel de prijs als ik het ga afhalen.
    sony alpha A33

Je moet er dan rekening mee houden dat als er wat aan mankeert je terug naar die winkel in Nederland moet hé
    Ik denk trouwens dat je de S602z bedoelt, of niet? (aan je avatar te zien...)
    Maar voor dat prijsverchil kan je al eens in de wagen stappen
    Maar ondertussen zijn die in Belgie toch ook al goedkoper te vinden volgens mij!?

Comment

in breda fotocity.nl
      het is gemakkelijk te vinden en het is er nog goed koper dan in belgie
      zoek het maar eens op
      fotocity noemt het

Comment

Originally posted by Tony smeT
        Je moet er dan rekening mee houden dat als er wat aan mankeert je terug naar die winkel in Nederland moet hé
        Ik denk trouwens dat je de S602z bedoelt, of niet? (aan je avatar te zien...)
        Maar voor dat prijsverchil kan je al eens in de wagen stappen
        Maar ondertussen zijn die in Belgie toch ook al goedkoper te vinden volgens mij!?

Ben je zeker dat je terug naar de winkel moet? Kan je niet meteen naar Canon sturen?
        Godspeed You, Black Emperor!

Comment

Ze zullen lachen bij Canon, als die Fuji daar arriveert
          Maar ik denk dat je normaal toch terug moet naar de winkel van herkomst met je betalingsbewijs? Kan me vergissen, maar ik denk dat de winkel in kwestie sowiezo minder moeite zal doen als het toestel niet bij hem aangekocht is!?

Comment

Ja sh*t tis een fuji ben het zodanig gewoon canon te zeggen.

Kweet alleen dat garanties altijd mizerie zijn, Als er iets aan scheelt ben je uw toestel altijd zeer lang kwijt en dekt de garantie bijna nooit hetgene die nu net kapot is. oftewel is uw toestel kapot 5 dagen na dat de garantieperiode verlopen is.
            Misschien ben ik wel een pechvogel op dat vlak maar garanties tellen bijna nooit van ik, moet altijd betalen dus heb ik maar meteen op internet gekocht een beetje mizerie meer of minder als hij kapot is daar komt het niet op aan, Ik hoop gewoon dat hij niet kapot gaat.
            Godspeed You, Black Emperor!

Comment

Als je een europese garantiekaart bij je toestel hebt gekregen, dan kun je gewoon naar elke winkel die je merk verkoopt gaan. In principe moeten ze je helpen, maar je snapt natuurlijk ook dat als jij daar met je supergoedkoop toestel binnenkomt dat ze dan iets minder gemotiveerd zijn..
              En ze zullen je wel helpen, maar of de service even goed is?? ik weet het niet hoor....
              Time is a precious little thing....

Comment

Er zijn hier voor en tegenstanders van het kopen 'op verplaatsing'. Denk dat je voor jezelf moet uitmaken wat het je waard is. Ik heb via Topvision in LU gekocht en ben zeer tevreden over de prijs en de service en heb een belgische garantiekaart gekregen. Doe eens een query op de postings van Loodgieterke, dan vind je een ander verhaal...
                Persoonlijk loop ik niet hoog op met de zogeroemde service van fotowinkels als het over digitaal gaat ( op gevaar af dat ik nu hier weer wat mensen op mijn nek krijg ; ik stel vast dat ik meestal moet aangeven wat ik juist wil ( referenties en leverancier) en dat ze het dan bestellen...en dat het dan wachten is....al wat ik kan vinden bestel ik zelf via internet, en (hout vasthouden) nog nooit problemen mee gehad tot nu.
                It's up to u
                Peter

http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
                http://www.photoblog.be/peterwarson

Comment

Working...
                X