Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wanneer Voorstelling Fuji S4?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wanneer Voorstelling Fuji S4?

Een opvolger van de Fuji S3 Pro voor begin september . . . komt er met Photokina dan nog iets totaal nieuws??? . . . . ik vermoed dat dit maar een tussenstap is aangezien dit model blijkbaar alleen in de US beschikbaar zal zijn.

Last edited by Franciskine; 9 augustus 2006, 18:07.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine
      Een opvolger van de Fuji S3 Pro voor begin september . . . komt er met Photokina dan nog iets totaal nieuws??? . . . . ik vermoed dat dit maar een tussenstap is aangezien dit model blijkbaar alleen in de US beschikbaar zal zijn.

En wat is de reden dat dit model alleen uitgebracht gaat worden in de US??

Comment

Laten we allemaal naar de Kino gaan.Ik ga met 3 vrienden vanuit Dordrecht naar de Kina met de auto.Parkeer de auto gewoon in het centrum en dan over de brug naar de Kina.
        groetjes Wim D

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc
          En wat is de reden dat dit model alleen uitgebracht gaat worden in de US??
          Er is daar een belangrijke markt voor dit soort toestellen. Ik heb ergens een reactie op de verschijning van dit toestel gelezen, en die was duidelijk : als Fuji de recherche kan overtuigen met haar service en met de consistentie van de resultaten (een resultaat moet reproduceerbaar zijn) zouden ze vele duizenden exemplaren van deze camera kunnen verkopen over de states...

Misschien heeft Fuji deze markt niet kunnen identificeren in Europa.

sugar
          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine

http://www.dpreview.com/news/0608/06...ms3prouvir.asp
            Het tussenmodel is een S3Pro UVIR. Deze is geschikt gemaakt voor UV en infrarood fotografie (hotmirror er uit gesloopt) en is bedoeld voor forensische en medische toepassingen. Verder is hij gelijk aan een S3 Pro.

Comment

Dit wordt voor ons allemaal een grote verassing.Ik hoop dat ze ook de fd(fase detection) in bouwen.

Comment

Ik kan ook niet wachten tot de S4 komt.
                Ik ben dan wel bereid om een goede 2e hands S3 van een van jullie over te nemen.
                Ben benieuwd voor hoeveel deze verkocht gaan worden.
                Ik heb laatst de S3 van Francis mogen testen en ik denk dat de S3 wel een geschiktte opvolger zou zijn voor mijn D70.

Gr Kees
                Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Niks maar dan ook niks laten ze los he

Hayley Buery, Fujifilm's Public Relations manager released this statement:

"The FinePix S3 Pro has been discontinued and there is now limited stock in the channel in the UK. The product reached its projected production volume in June 2006 and was discontinued as planned.
                  The continued strong sales of the FinePix S3 Pro has meant that it has sold out more quickly than our forecasts predicted. This demand among photographers for Fujifilm’s SR chip has reassured us that there is real demand among enthusiast and professional users for such an image quality focused product in the market.
                  Fujifilm remains fully committed to the DSLR market and will launch a replacement product for the FinePix S3 Pro, although we can release no further information at this time

Bron
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.

Comment

er is sprake van een fuji s5 en NIET s4.
                    Op dpreview wordt daar al druk over gespeculeerd.

De s5 wordt in info op een fujisite reeds genoemd.

12 sept zou er een aankondiging komen.
                    Website : www.alextimmermans.com
                    Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
                    Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex from holland Bekijk bericht
                      er is sprake van een fuji s5 en NIET s4.
                      Op dpreview wordt daar al druk over gespeculeerd.

De s5 wordt in info op een fujisite reeds genoemd.

12 sept zou er een aankondiging komen.
                      Helaas geen aankondiging gezien tenzij van de Fuji FinePix A700

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 21kine Bekijk bericht
                        Helaas geen aankondiging gezien tenzij van de Fuji FinePix A700
                        Het zal nog e slapeloos nachtje of nachten worden he Francis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rikketik Bekijk bericht
                          Het zal nog e slapeloos nachtje of nachten worden he Francis
                          Gauw nog wat zout in de wonde strooien he . . . van je vrienden moet je het hebben he . . .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stefken Bekijk bericht
                            Interessant.
                            Ik wacht al een tijd op dienen bak.

Ik vraag me af op welke (Nikon) body die zal gebaseerd zijn.
                            Hoe het zit met flits ondersteuning.
                            En hoe de prijs gaat zijn tov vb een D200.

Maar met de nieuwe evoluties en vb de nieuwe sony gaan ze hun prijzen wel moeten milderen, denk ik.
                            Volgens een kennis-beroepsfotograaf zou de body van de Nikon F6 als basis genomen zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pjotr Bekijk bericht
                              Volgens een kennis-beroepsfotograaf zou de body van de Nikon F6 als basis genomen zijn!
                              Zoals Alex al heeft gezegd gonst het op DPReview van de geruchten. S5pro omdat 4 een ongeluksgetal is in het verre oosten. D200 als body en 3FPS continu.

MVG,

Comment

Hey, waar blijven de berichten Francis? Ging die niet vorige week bij een Japanner voorgesteld worden?

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                                [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                                Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Working...
                                X