Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Procirep service

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Procirep service

    Ondanks alle slechte kritiek op procirep, moet ik toch even dit kwijt.
    ik heb een D70 en kwam vorige week vrijdag tot de ontdekking dat ik de D70 ziekte had. blinking led, camera death.
    Daar ik wist dat dit zowiezo garantie is (als is het toestel al voorbij de garantie) ben ik gewoon dinsdagnammidag naar procirep gereden. Daar zegden ze me 3 weken wachttijd.
    Ik zei, ik vertrek wel volgende week donderdag op vakantie. Ze gingen proberen om het toestel volgende week woensdagavond klaar te hebben. Gisterenavond om 17.30 kreeg ik telefoon, met de melding dat het toestel reeds klaar was; (op 1 dag dus, ipv 3 weken). Ben het deze namiddag gaan ophalen en heb ze bedankt voor de snelle en vriendelijke service.
    Tja het moet niet altijd kommer en kwel zijn blijkbaar.
    Dit wou ik gewoon zeggen.
    nikon D70 |18-200 | 70-200VR 2.8 |SB800

    http://www.denduik.be

  • #2
    Re: Procirep service

    Toffe reactie! Niets zo aangenaam om lezen/horen dan positieve berichten...!
    Zouden ze dan toch hier in BE de reparaties uitvoeren?...
    Dit geeft ons weeral een beetje meer hoop op de toekomst.
    Dat ze nu maar snel de servicekwaliteit en klantvriendelijkheid van De Beukelaer evenaren....

    Comment


    • #3
      Re: Procirep service

      Heb mijn D70 op een maandag binnengedaan voor een probleem met vergelijkbare symptomen als de fameuse BGLOD. Het onderdeel dat de BLOGD veroorzaakt werd vervangen omdat alle D70's nu éénmaal vroeg of laat het probleem hebben. De volgende maandag was de camera reeds met een vervoermaatschappij terug op mijn adres. Gratische dienst. Jammer dat het echte probleem niet opgelost is omdat het eigenlijk niet de BGLOD was, maar een lenscommunicatieprobleem. Men heeft mij daar verteld dat, als ze de nodige stukken binnen hebben vanuit Frankrijk, de klus onmiddellijk terplaatse kan geklaard worden. Dus er worden wel degelijk toestellen bij Procirep België gemaakt.

      Groetjes,
      Pol.
      Leeft en LAAT LEVEN !

      Comment


      • #4
        Re: Procirep service

        Ook dàt is goed nieuws Pol!...

        Comment


        • #5
          Re: Procirep service

          SB600 binnen gedaan bij mijn plaatselijke fotowinkel voor een probleem met de contactpunten aan de schoen. De man sprak van 10 dagen tot drie weken voor standaardherstelling. Ik heb uiteindelijk de flitser veertien dagen kwijt geweest, is teruggekomen met een nieuwe schoen (veel stevigere) en gratis wegens garantie. Ik kan daar mee leven.
          fotosite

          Comment


          • #6
            Re: Procirep service

            Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
            Toffe reactie! Niets zo aangenaam om lezen/horen dan positieve berichten...!
            Zouden ze dan toch hier in BE de reparaties uitvoeren?...
            Dit geeft ons weeral een beetje meer hoop op de toekomst.
            Dat ze nu maar snel de servicekwaliteit en klantvriendelijkheid van De Beukelaer evenaren....
            in Belgie zouden ze enkel reparaties aan Body's en toebehoren doen. Glaswerk kan hier wel kort getest worden maar wordt voor reparatie naar Frankrijk gestuurd ...
            Nikon D80 + MBD80 + met twee zoomlenzen
            http://www.flickr.com/photos/bellybouncer/

            Comment


            • #7
              Re: Procirep service

              Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
              Ook dàt is goed nieuws Pol!...
              Luc,

              Mijn D200 gaf AF-problemen (dan wél, dan niet scherpstellen)
              Het toestel was klaar na één week; de tweede week was ik met vakantie.
              Zodoende kon ik het toestel niet direkt afhalen.

              Ja, er is terug een goeie service!

              mvg,

              Roland

              Comment

              Working...
              X