Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Service Olympus

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Service Olympus

Ben juist terug van Bartok Hasselt, mijn herstelde Oly C5050z gaan halen.
    Zie ook vorige topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=112937
    De camera is terug als nieuw, niet alleen hebben ze de CCD gratis vervangen, maar ook de gummi grip welke ik provisoris had teruggeplekt, en een verdwenen gummi voetje onderkant teruggeplaatst.
    De krassen op mijn LCD scherm zijn ook plotseling verdwenen, en de firmware is ook geupgraded.
    Een dikke pluim voor de service van Olympus en Bartok, als het goed is mag het ook gezegd worden
    En nu vlug wat macrotjes gaan maken, want daar is mijn E-500 voorlopig nog niet zo goed in
    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Re: Service Olympus

Allez, ben blij dat ik dan een Olympus E500 gekocht heb

Na de "slechte" en "dure" service van Minolta hoop ik dat
    ik mijn toestel minder moet gaan missen nu

Bartok is een "goede" winkel, alleen jammer dat sommige die
    daar werken, niet héél veel van fotografie kennen, maar hoeft
    ook niet, als de service en prijs maar goed is

Nog veel plezier met het maken van foto's met de Olympussen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bingel
      Ben juist terug van Bartok Hasselt, mijn herstelde Oly C5050z gaan halen.
      Zie ook vorige topic http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=112937
      De camera is terug als nieuw, niet alleen hebben ze de CCD gratis vervangen, maar ook de gummi grip welke ik provisoris had teruggeplekt, en een verdwenen gummi voetje onderkant teruggeplaatst.
      De krassen op mijn LCD scherm zijn ook plotseling verdwenen, en de firmware is ook geupgraded.
      Een dikke pluim voor de service van Olympus en Bartok, als het goed is mag het ook gezegd worden
      En nu vlug wat macrotjes gaan maken, want daar is mijn E-500 voorlopig nog niet zo goed in
      macro,s zijn heel goed alleen het juiste lensje er bij halen

Comment

Ik zou wel een macrolens willen aanschaffen, maar ken daar niet veel van, welke vergroot het meest 1:1 of 1:2 ? Heb tot nu toe tevergeefs gezocht naar voorbeeldfoto's op 't net, genomen met een E-500 en een macrolens
        Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

Comment

Dit is de website van Thijs Schouten Fotografie. Boordevol met foto's, reviews en andere fotografietips! Bekijk mijn website als je gek van fotografie bent.

die laatste is in het engels,op deze forum,sis genoeg te vinden

Comment

Working...
          X