Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ebay

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ebay

Heeft er iemand ervaring met een aankoop van een digit. toestel op Ebay? Ik ben geintr. in een EOS 30D. Heb dit toestel pas eens gehuurd, maar de dagen waren te vlug voorbij om dit toestel echt uit te proberen. Ik was wel content van de foto's die ik er mee genomen heb. (heb nu een analoog spiegelreflex van canon). Momenteel staan er op ebay een 2-tal body's te koop rechtstreeks van Hongkong... voor 110euro... er zal wel wat bijkomen, maar loopt binnen de 2dagen af... Zou er een Nederl.talig menu inzitten?

Tim
    Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

Re: ebay

110 Euro is wel weinig voor een DSLR, waarschijnlijk zal dit namaak zijn of een gestolen voorwerp.

Daar zal geen nederlands menu inzitten.
    Nikon D70s | Nikkor 18-135 mm | 1GB Sandisk Ultra II

Comment

Heb eens gekeken en dat zijn wel de verzendkosten van Hong Kong. mvg duindistel

Comment

Zoal duindistel al aanhaalde die 110 euro zijn de verzendkosten.

PS. Ik zou het toestel niet in hong kong kopen.

Comment

Zeker niet kopen uit HongKong en Signapore !!!
          Tenzij je graag tot "dé" statistieken wil behoren

K.
          Canon 30D + Canon EF 50 f1.8 + Canon EF-S 17-85mm IS f4-5.6 + Canon EF 70-300mm IS f4-5.6 + Canon EF-S 60mm f2.8

Comment

Ik heb ook al eens geinformeerd naar die camera's uit hongkong.Heb geinformeerd bij personen die reeds een camera of andere zaken gekocht hebben.Volgens deze personen is alles perfect in orde en is de persoon echt te betrouwen.Het enige nadeel is dat je geen nederlandse handleiding hebt en als er iets aan je toestel defect gaat,dat je hier nergens terecht kunt met je garantie.Je toestel moet dan opgestuurd worden naar de persoon waar je hem gekocht hebt.Dus zolang je camera niet stuk gaat ,geen probleem.het is een keuze die je maakt.Het is natuurlijk zeer verleidelijk,maar ik denk niet dat ik er me ga aan laten verleiden.Als je dan wat goedkoper wil bediend worden,kijk dan eens in de webshops in nederland of duitsland,is al een stukje dichter bij huis.
            Sony alpha 100/18-70mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mendel
              Heeft er iemand ervaring met een aankoop van een digit. toestel op Ebay? Ik ben geintr. in een EOS 30D. Heb dit toestel pas eens gehuurd, maar de dagen waren te vlug voorbij om dit toestel echt uit te proberen. Ik was wel content van de foto's die ik er mee genomen heb. (heb nu een analoog spiegelreflex van canon). Momenteel staan er op ebay een 2-tal body's te koop rechtstreeks van Hongkong... voor 110euro... er zal wel wat bijkomen, maar loopt binnen de 2dagen af... Zou er een Nederl.talig menu inzitten?

Tim
              Nog 2 dagen. Op 2 dagen kan de prijs nog flink omhoog gaan.
              Eén van de regels op ebay is enkel de laatste minuut te bieden. Als je eerder bied drijf je gewoon de prijs voor jezelf op. Het is ook zo dat de prijsen gedurende de laatste uren exponentieel gaan stijgen. Het kan gerust zijn dat hij nu $110 staat en binnen 2 dagen over de $1000 staat tegen het einde.

Heb ondertussen eens gaan zien en je moet oppassen met de kolommen en dikwijls is het bv €1300 met een knop "Nu kopen" er achter en daar achter bv €110. Die €110 staat in de kolom van de verzendingkosten. Je kan de camera dus kopen voor €1300 en €110 verzendingskosten. Goed opletten dat het dit niet is. Reken daar, als je wat pech hebt nog een goede 30% invoerrechten en BTW bij. Dus goed opletten dat je je niet vergist.

Hubert
              Last edited by hub2805; 8 juli 2006, 21:11.
              Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

als je zo een camera wil, betaal er dan ook de prijs voor die hij kost, en ga niet op zoek naar zulke dingen.

in het engels zegt men: "If it sounds too good to be true, it probably is"

bij corne staat hij nu 1200€, een mooie prijs voor zo een body denk ik, en daar komen geen verzendkosten meer bij, en zeker geen invoertaksen ...
                1DmkIII / 20D + BG-E2 grip / speedlite 580EX
                EF-S 10-22 / EF 17-40 L / EF 100-400 L / EF 24-105 L / EF 50 F1.8 II / sigma 150mm F2.8 macro

Comment

Als je dan toch via internet gaat shoppen, kies je best voor zekerheid en betrouwbaarheid:

http://www.adorama.com $1,360.45 (incl. verzending naar België) is ongeveer 1063 EUR

http://www.topfoto.de/

Als je kiest voor de betere fotozaak om de hoek, kan ik je in (noord) Antwerpen foto Rembrand aanbevelen (wel duurder als de webshops maar zeer goede service)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door James71
                    Als je dan toch via internet gaat shoppen, kies je best voor zekerheid en betrouwbaarheid:

http://www.adorama.com $1,360.45 (incl. verzending naar België) is ongeveer 1063 EUR
                    Dit is een US online-winkel :
                    Hier moet je wel bij vermelden dat er ook nog invoertaksen en BTW moeten betaalt worden. Ik weet niet of het dan nog een goede deal is
                    BD0497BE : Nikon body + glas
                    www.RudyVerrijt.info

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                      Dit is een US online-winkel :
                      Heb je goed gezien
                      Oorspronkelijk geplaatst door JePe
                      Hier moet je wel bij vermelden dat er ook nog invoertaksen en BTW moeten betaalt worden. Ik weet niet of het dan nog een goede deal is
                      Heb ook geen idee hoeveel die kunnen zijn, maar dacht dat je dat kon omzeilen door het te laten verzenden als kadootje?

Enfin, voor verschil van om en bij 160 euro heb je misschien wel gelijk, want er is natuurlijk nog de garantie kwestie (laten we hopen dat je die nooit nodig hebt). Weet niet of het een worldwide garantie is.

Zou dan gaan voor de Duitse shop - zijn meestal de goedkoopste en heb je Europese garantie

Comment

Working...
                      X