Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijsopgave Pro1

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prijsopgave Pro1

Ik heb nog een Canon PRO1 liggen die ik weinig tot nooit meer gebruik...

ong. 7000 pics mee gemaakt, 2 jaar geleden aangekocht in een shop in belgie, alles zit er nog bij in de doos. extra batterij en een uv filterken...
    geen schade(lichte gebruikerssporen op handvat) en geen mankementen (lens maakt ietsje piepend lawaai bij 't inschakelen), maakt supermooie foto's (firmwareupdate zit er ook op)

wat zou ik hier nog voor kunne vangen? ik kijk niet naar onlineshops in het buitenland voor vergelijkingsprijzen btw...

als ik er een mooie prijs voor zou krijgen zou hij evt wel weg mogen... kan i k'r een mooi lensje van bijkopen...

anders blijft hij gewoon ligge

Re: Prijsopgave Pro1

nobody?

wel priveaanbiedingen maar voor zo'n laag bedrag ga'm nie weg, dan blijft hij mooi in de tas

niemand een idee van een reeele prijs, niet gehanteerd als evt. geiintresseerde koper dan eh

die trucjes ken ik al

Comment

Vooropgesteld dat ik geen interesse heb om je Pro1 te kopen wil ik het volgende kwijt: ik heb mijn Pro1 verkocht in december 2005 en hij was toen 1 jaar oud en zag er nog prima uit. Ik wilde overstappen op een DSLR maar wilde (net als jij) hem niet voor een prikkie laten gaan.
      Via Marktplaats.nl kreeg ik toen een bod van 450 euro en toen heb ik hem ook voor dat bedrag laten gaan. Inmiddels zijn de prijzen wel wat "bijgesteld" maar ik ben ervan overtuigd dat ik hem voor minder dan 400 euri nooit had weggedaan. Succes ermee.
      Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
      Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Onlangs is er eentje hier verkocht voor 375 euro op BD.

Comment

450 vind ik nog wel aanvaardbaar...

kheb 'r indertijd zo'n 1200€ aan gegeven en dan zo'n goeie cam wegdoen voor een belachelijk lage prijsjes... nee dus :-)

't is altijd zo als je wat wil verkopen,dan moet 't zo goedkoop mogelijk zijn

hij ziet er nog uit als nieuw en ik ben altijd heel heilig me mijn spulle...

mercie voor de info van jouw verkoop jan

Comment

tussen december 2005 en juli 2006 zijn de prijzen al heel wat naar beneden gegaan.
            dacht dat de laatste nieuwe Pro 1 bij topfo rond de 500 euro werden verkocht.
            Helaas staat de evolutie van digitale cams niet stil en vallen de prijzen in mekaar.
            Hier kijken ze wel op het web ivm prijzen

Als je hem echt wil verkopen zal je dan toch moeten wenden ergens anders op dit forum.
            Je mag dan toch zo eerlijk zijn door te vermelden wat er aan piept en kraakt maar het blijft 2hands met een risico aan verbonden dat je lens ooit blokkeert.
            Last edited by Fabbe; 4 juli 2006, 18:13.

Comment

tja topfoto noem je al een onlineshop eh

kwou 't gewoon es weten,moest ik 'm wegdoen , eigelijk nie van plan mjah kan ik wel iets anders voor de reflex bijzoeken...

als je dat piepen mag serieus nemen(want het piepen is meer wat stof dat tusse de kunstof lensvatting en de lens zit denk ik,ga der gene olie in spuite..) dan kan je eigelijk op al de iets of wat oudere lenzen(zelfs L) die wss niet fluisterstil gaan afdingen omdat ze kunne blokkeren ooit

ik heb es zitte zien, bartok waar i k'm gekocht heb geeft nu aan 720, andere zitten daar juist onder of juist boven...

als je dan een 250€ daaronder gaat voor een 2de hands vind ik't nog redelijk aanvaardbaar voor een cam die op gebruikerssporen en ca. 7000 clicks .

njah 't zal altijd wle iets zijn als je iets wil verkopen... is eigelijk altijd zo geweest eh...

Comment

Ik heb indertijd de Pro1 direct gekocht bij een pc winkel aan 1200€. Na een maand wilde ik een 300D en dus verkocht voor 800€. Misschien een pak verlies, maar bij bv. topfoto stond deze voor 999€. Ik zou altijd vergelijken met de online shops, omdat iedereen daar gewoon koopt. iedereen die een beetje op internet surft. Ik denk 350-375€, dat dat een mooie prijs is. Aan jouw om te beslissen of je deze wilt verkopen. Als je hem niet meer gebruikt, verkopen zou ik zeggen. Je kan in de plaats een compacter kopen, of een externe flits voor je camera.
                "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

ehm ik heb al alles wat ik nodig heb op mijn 1d mk2 hoor

flitskes en lenskes genoeg

compacter zeker niet want deze ligt supergoed in de hand,zou geen andere compact willen... komen ook andere spulel voor in de plaats als hij zou weggaan

voor zo'n plat bedrag als 375€ gaat hij nooit weg dan zou ik een dikke zot zijn, daar is hij veel te goed voor. de koper zal lachen als hij voor zo'n spotprijske die cam kan scoren

btw je denkt... maar jij doet die van jou weg voor meer dan het dubbel van die prijs waar je voor denkt dat zal wel ong. goed zijn... naar mijn weten mag je al direct de btw late valle als je de doos opendoet en gaat er niet veel van de prijs af omdat hij 1 of 2 jaar is... , aantal clicks en staat doen 't 'm toch nog altijd of ben ik mis en zijn al die andere topics die ik doorlezen heb zever..?

niet iedereen koopt online, hier op BD miss. wel maar zeker niet iedereen

fin ik weet genoeg... kheb 1 objectieve mening gehad die ik ook al wel op voorhand had nagelezen... de rest is meer van 't type , hoe lager des te beter voor de koper...

mag toe dus...
                  Last edited by Atmozphere; 4 juli 2006, 23:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atmozphere
                    ehm ik heb al alles wat ik nodig heb op mijn 1d mk2 hoor

flitskes en lenskes genoeg

compacter zeker niet want deze ligt supergoed in de hand,zou geen andere compact willen... komen ook andere spulel voor in de plaats als hij zou weggaan

voor zo'n plat bedrag als 375€ gaat hij nooit weg dan zou ik een dikke zot zijn, daar is hij veel te goed voor. de koper zal lachen als hij voor zo'n spotprijske die cam kan scoren

btw je denkt... maar jij doet die van jou weg voor meer dan het dubbel van die prijs waar je voor denkt dat zal wel ong. goed zijn... naar mijn weten mag je al direct de btw late valle als je de doos opendoet en gaat er niet veel van de prijs af omdat hij 1 of 2 jaar is... , aantal clicks en staat doen 't 'm toch nog altijd of ben ik mis en zijn al die andere topics die ik doorlezen heb zever..?

niet iedereen koopt online, hier op BD miss. wel maar zeker niet iedereen

fin ik weet genoeg... kheb 1 objectieve mening gehad die ik ook al wel op voorhand had nagelezen... de rest is meer van 't type , hoe lager des te beter voor de koper...

mag toe dus...
                    Ik begrijp deze topic van u niet, u stelt een vraag waarvan de antwoorden u op voorhand al niet bevallen.
                    Bespaar ons dan deze onzin.

Comment

snap het dan niet eh

Comment

Ik heb de mijne toen verkocht aan die prijs omdat dit de hoogste prijs was die ik kreeg. Ik heb het voorbije jaar al zeker 3 Pro1 camera's zien voorbij gaan tussen 375 en 450. Ik zeg alleen dat dit de prijzen zijn. Als jij zegt, dat vind ik belachelijk weinig voor zo een camera (is trouwens een heel goede camera), dan moet je hem bijhouden.
                        "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door huibke
                          Ik heb de mijne toen verkocht aan die prijs omdat dit de hoogste prijs was die ik kreeg. Ik heb het voorbije jaar al zeker 3 Pro1 camera's zien voorbij gaan tussen 375 en 450. Ik zeg alleen dat dit de prijzen zijn. Als jij zegt, dat vind ik belachelijk weinig voor zo een camera (is trouwens een heel goede camera), dan moet je hem bijhouden.
                          450€ vind ik nog ok zoals ik eerder al aangaf, daaronder zou ik hem nooit wegdoen zenne.

als je der verhoudingen ziet tov prosumers in 2de hands verkoop en die goedkopere compactjes dan schrik je daar toch wel van...

een 1200€ kostend toestel zou voor 350€ weg moeten en een 400€ kostend compactje zou dan wel 250€ moeten opbrengen terwijl die dingen veel minder duurzaam zijn

khoop da hier mee begrepen wordt dat ik uit die lage prijs schattingen alleen maar opmaak dat dit bewist gereply'ed wordt door sommigen(niet alleen in dit topic hoor..) om er een lekker koopje mee te doen moesten de spullen aangeboden worden(is iedereen zijn goed recht eh ma ik ga daar ni in mee...)

ps jan b mercie voor je mail

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit
                            Ik begrijp deze topic van u niet, u stelt een vraag waarvan de antwoorden u op voorhand al niet bevallen.
                            Bespaar ons dan deze onzin.
                            goed gezegd en geschreven

Comment

jah... geweldig goed gezegd....

als die post nu nog van enige nut was en toevoegende waarde had voor de vraag....

tijd voor een slotje denk ik

Comment

Working...
                              X