Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoprinter

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

iemand al eens stilgestaan bij het feit dat de levensduur van je inkjet geprinte foto's drastisch lager ligt dan conventionele afdrukken ?? 1 uur in het zonlicht en de beelden kunnen al vervagen ! 3 jaar op een donkere zolder en de beelden zijn dramatisch minder... ( nog een keer afdrukken en weer ophangen is dan het voordeel van digitaal )

Hebben jullie daar ervaringen mee ?

btw ik heb een HP 960c en buitengewoon tevreden met de kwaliteit.
    een laagje spuiten op het (gedroogde) inkt en de levensduur verbeterd enigsins.

o ja en eh.. dat de mooiste foto's maar in 2003 geschoten mogen worden... YEah ! iedereen het beste voor 2003.

www.sjonvdhoek.com
    Sjon's Straat-Video Site

Comment

zelf heb ik de s800 bijna gelijk aan de s900 enkele verbeteringen uitgezonderd ik niet vb printen tot de randen het drukken van zelf afdrukken vind ik je kunt direcht ruseltaat zien plus je kunt afwijkende printformaten foto`s printen . vb lang werpig of vierkant prijs van zelf afdrukkin is ieds duurde maar niet zo duur dat ik naar kruitvat ga alleen als ik meer als 4 van de zelfde moet afdrukken maar vind de afdrukken van de fotograaf ieds minder van kwaliteit voor een kijker is dit niet te zien.
      met vriende lijke groet en de beste wensen voor goed en gezegend 2003
      Jack

Comment

Ik bezit een HP Photosmart 1150 (of 1115 ?).
        Ik gebruik navulinkten van Millenium en ben daar zeer tevreden over.
        Qua papier gebruik ik Ilford (zowel mat als glossy).

Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik meer van de online printservices gebruik maak. Er is altijd wel ergens een promotie dus ...

Comment

Working...
        X