Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoshoppingcenter

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Moet je zeker niet denken aan topvision!
    Wacht nu al twee weken en heb naar hun zeggen nog twee weken te wachten!
    Maar ja, gedane zaken nemen geen keer, nietwaar!

Comment

Otto,

Dat begrijp ik dan ook helemaal.
      Ik persoonlijk ga ALTIJD zelf mijn bestellingen afhalen (bij camera's toch) om het garantiebewijs te checken EN om af te laten stempelen.
      Maar ik kreeg (misschien ten onrechte) de laatste tijd de indruk dat je steeds buitenlandse shops 'afkraakte'. Nogmaal zeker 'no hard feelings' hoor.
      Nu moet ik ook toegeven dat je, indien je goed op Internet zoekt, ook wel aardige deals binnen Belgie kan doen voor bepaalde modellen, maar bijlange niet allemaal. En in mijn geval scheelde het 300€. 300€ op een totaal van 1000€, reken het percentage maar uit.
      Nu hou ik mij daar minder mee bezig. Ik heb nu een tweedehandse (zo goed als nieuwe) Olympus C3030 gekocht en ben daar ZEER tevreden over (meer dan mijn Fuji S602Z zelfs).
      Maar ik zie jouw kant (en het aantal bewijzen dat ze jou komen vragen) ook wel voor een stuk, en daar heb je dan weer gelijk in.
      Bon, weeral nen hele brief dus tijd om af te ronden ....

Comment

heb bij photoshoppingcenter.de besteld en was daar zeer tevreden over, zeer snelle levering, onder rembours bij mijn "eigen" postbode, geen extra kosten, netjes dubbel verpakt, europese garantie en lage prijs! nikon maakt er geen probleem over om een nederlandstalige handleiding op te sturen, een mailtje hiervoor volstaat.

groetjes,

Gargamel
        Nikon Coolpix 2500
        http://www.NR01galerij.tk

Comment

Working...
        X