Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

M'n camera is verbrand.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: M'n camera is verbrand.

Oorspronkelijk geplaatst door aaron
    Hopelijk krijg ik nog een serieus bedrag want ik heb zeer lang moeten sparen voor die minolta.
    U deed een toestel binnen in herstelling, u moet toch een toestel terugkrijgen ...
    De regeling is het probleem van diegene die het toestel op dat moment onder zijn hoede had.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Dikke kans dat je de vervangingswaarde terug krijgt. Dat heb ik ook gehad toen m'n D100 uit huis werd gestolen bij een inbraak. Je krijgt dan de huidige nieuwwaarde van het toestel vergoed, zodat je een nieuwe kunt aanschaffen. Indien het toestel niet meer te koop is krijg je de nieuwwaarde van een gelijkwaardig toestel (vaak de opvolger) terug. Zo ging het ook met de minidisc walkman die toen ook was gejat. Was het topmodel van Sony toen ik hem kocht. De vergoeding is vervolgens bepaald naar de prijs van het nieuwe topmodel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan
        Dikke kans dat je de vervangingswaarde terug krijgt. Dat heb ik ook gehad toen m'n D100 uit huis werd gestolen bij een inbraak. Je krijgt dan de huidige nieuwwaarde van het toestel vergoed, zodat je een nieuwe kunt aanschaffen. Indien het toestel niet meer te koop is krijg je de nieuwwaarde van een gelijkwaardig toestel (vaak de opvolger) terug. Zo ging het ook met de minidisc walkman die toen ook was gejat. Was het topmodel van Sony toen ik hem kocht. De vergoeding is vervolgens bepaald naar de prijs van het nieuwe topmodel.
        Hangt van je polis af. In veel gevallen krijg je voor audio-, foto-, video- en computer-materiaal (waaronder ook CD's en DVD's) maar een bepaald percentage terug van de nieuwwaarde. Hoe ouder het materiaal, hoe kleiner dit percentage.

Gr's, Wim
        Fujifilm X-H1 met (te) veel lenzen
        Fujifilm X100V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
          "Ne kodak"= een fototoestel
          ik had al zo'n vermoeden (thnx leonidas voor de toelichting)

tjeemig da's dan een mooi geluk bij een ongeluk om zo aan een van de eerste alpha100 te komen
          het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
          Telecaster weblog
          km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
            U deed een toestel binnen in herstelling, u moet toch een toestel terugkrijgen ...
            De regeling is het probleem van diegene die het toestel op dat moment onder zijn hoede had.
            Dat is natuurlijk zeker zo.

Jij hebt een toestel met een bepaalde waarde binnen gebracht en je zou dus weer aan een gelijkwaardig toestel moeten geraken. Ofwel geeft men je een 5D, ofwel geeft men je de centen om een gelijkwaardig toestel te kopen. Of men daarna al dan niet recupereert wat men je als schadevergoeding gegeven heeft, is niet jouw zaak.
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bastiaan
              Op de minolta 5d is er geen opvolger want ja minolta is gestopt
              tenzij de alpha 100 maar dit is toch niet van dezelfde waarde
              Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                geluk bij een ongeluk hé..
                Geluk bij een brandongeluk bedoeld ge.
                aaron veel plezier met je nieuwe toestel

Comment

WOHO nieuw toestel.
                  Eerst de hele papierwinkel inorde brengen en dan kijken voor een nieuwe camera
                  Begint stilaan te denken aan een Pentax k100d dat lijkt me een toptoestel.
                  Sinds ik AS heb gehad moet het een camera zijn met beeldstabilisatie
                  Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Ik weet in Bxlls nog een nieuwe 5D staan ...

In die electrowinkel in de passage44, kant van de Fnac ... somewhere, daar ergens in de buurt :-)

Eergisteren lag hij er nog.
                    Analog & Digital enthousiast.
                    No brand loyalist.

Comment

Working...
                    X