Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon S45 of HP Photosmart 850

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• canon S45 of HP Photosmart 850

Ik heb 4 weken geleden een Canon s45 besteld (als opvolger van mijn Nikon CP 2500), maar deze kan pas 19 januari geleverd worden. Wel direct leverbaar is de HP Photosmart 850 met 8x optische zoom, lijkt me ook erg aardig. Er is weinig info over dit toestel te vinden op internet, kan iemand me vertellen of dit een juiste switch is of kan ik beter wachten tot 19 januari?

Originally posted by marjanvp
    Ik heb 4 weken geleden een Canon s45 besteld (als opvolger van mijn Nikon CP 2500), maar deze kan pas 19 januari geleverd worden. Wel direct leverbaar is de HP Photosmart 850 met 8x optische zoom, lijkt me ook erg aardig. Er is weinig info over dit toestel te vinden op internet, kan iemand me vertellen of dit een juiste switch is of kan ik beter wachten tot 19 januari?
    Ik heb net gekeken bij Canon, er ligt is voldoende voorraad, levering binnen 24 uur. Laat je niets wijsmaken die HP 850 is geen goede keus. Wel voor de winkelier die heeft waarschijnelijk een enorme stock van die HP.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

HP 850 heeft wel enkele interessante features...

o.a. kan je foto's selecteren op het toestel die je onmiddellijk wil doorsturen eens camera met pc wordt gesynchroniseerd.... erg handig...

ook de webspace bij HP is zeer handig...

De zoom is supercool en scherp.... wel jammer dat ded autofocus enkel werkt als je toets half indrukt......

SD geheugen is ook duur...
      Als je hp overweegt, moet je zeker het docking station erbij nemen...

www.shoplive.be is de goedkoopste!

mvg

Comment

Ik ben in het bezit van een Canon Powershot A20 én een Photosmart 850. De Photosmart is een fantastisch toestel, en de kwaliteit van de foto's is uitstekend. De Canon is zeker niet slecht, maar de autofocus mist veel meer dan de Photosmart, en de foto's zijn iets minder. Het is dan ook een iets ouder model, maar toch... De 850 is dan weer iets trager. De andere gegevens ken je zelf wel. En tussen haakjes, de Photosmart was hier (in het Gentse) moeilijk te verkrijgen wegens groot succes en geringe voorraad.
        Vele groeten, zelfs aan HP-haters,
        Patric.

Comment

Dit zijn toch wel erg verschillende reacties (maakt het er niet makkelijker op). Wat zijn verder de grote verschillen tussen deze 2 camera's? Op de Canon zitten bijvoorbeeld veel extra mogelijkheden die je in geen enkele recensie terugziet. Voor een 360 graden panaroma bijv. deelt het scherm zich in tweeen waarbij je de nieuwe foto aan de vorige kunt passen. Zitten op de HP ook van deze (onbekende) functies?

Comment

op de HP zitten bij het selecteren van foto's en automatisch doorsturen bij synchronisatie geen originele features...

De zoom is wel indrukwekkend!
            (p.s. koop ook een statief..)

Comment

Working...
            X