Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vandaag één van de grote bazen van Actionshop in behandeling gehad . . . waar ging het gesprek over???? Yup . . . fotografie natuurlijk. Hij bevestigde met 100% zekerheid dat Fuji met een opvolger komt, specicaties blijven voorlopig geheim. De vraag die bij Fuji nog moest opgelost worden was zei hij . . . wanneer het toestel uitbrengen . . .VOOR Fotokina of tijdens . . . maar de nieuwe Fuji DSLR camera komt er zeker beweert hij. . . .
ik ben als absolute Fuji liefhebber dus wel zeer geinteresseerd.
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Ja idd er komt er zeker een nieuwe !
Ieder merk komt wel met een nieuwe.
Enkel als Fuji hem tegen photokine hem zou uitbrengen weten we niet of ze 2006 of 2008 bedoelen.
Op mijn S3 heb ik een klein jaar zitten wachten.
Eerst dan, dan 3 maand later, dan 2 maand later, dan binnen 4 maand, dan ...
Enfin.. Zo kan ik nog een beetje sparen tegen dat hij uit is
Please, please, een S3 met de snelheid en de zoeker van de D200
Aan de prijs van een tweedehandse D70
Ik ben toch eens nieuwsgierig...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Please, please, een S3 met de snelheid en de zoeker van de D200
Aan de prijs van een tweedehandse D70
Ik ben toch eens nieuwsgierig...
Greetz, Kariboe
Met de zoeker alleen ben ik al content.
En weather sealing is ook interessant.
Verder vind ik een jaar wachten wel de moeite.
Maar dan 1 he. In feite wacht ik meer dan een half jaar op een nieuw fuji model. Moest de S3 een goede zoeker hebben, had ik hem al lang gekocht.
Als ie goedkoper zal zijn, met zijn sensor en D200 snelheid en scherm etc., tja, dan zal de prijs (en verkoop) van de D200 gaan dalen, zeker. Ze zullen wel even gaan samen zitten, onze twee producenten, ze hebben er beiden enkel maar belang bij.
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Vandaag één van de grote bazen van Actionshop in behandeling gehad . . . waar ging het gesprek over???? Yup . . . fotografie natuurlijk. Hij bevestigde met 100% zekerheid dat Fuji met een opvolger komt, specicaties blijven voorlopig geheim. De vraag die bij Fuji nog moest opgelost worden was zei hij . . . wanneer het toestel uitbrengen . . .VOOR Fotokina of tijdens . . . maar de nieuwe Fuji DSLR camera komt er zeker beweert hij. . . . ik ben als absolute Fuji liefhebber dus wel zeer geinteresseerd.
Zou je niet zeggen als ik je handtekening hier lees !
Zou je niet zeggen als ik je handtekening hier lees !
Al deze lenzen passen toch op een FUJI . . . Eerlijk, de keuze voor Nikon toen ik begon was eigenlijk 100% gebaseerd op het feit dat je hun lenzen op ( toen 3 ) 2 camera's kan gebruiken. . . . . het had niks te maken met beter of slechter dan Canon maar met Canon lenzen zit je dus vast aan enkel Canon he . . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Heb ergens gelezen dat de S4 zou gebaseerd zijn op de Nikon F6
De F6 is eigenlijk de filmversie van de D2x...dat lijkt me dus kras. Ik zie Nikon echt niet zijn topbody in licentie geven aan Fuji als ze weten dat die er waarschijnlijk een sensor in gaan zetten die nikon in de problemen kan brengen. Mocht het toch zo zijn dan kun je waarschijnlijk rekenen op 2x de prijs van de D2x, gezien de licentiekosten.
Comment