Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kodak V610

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kodak V610

Ik heb sinds gisteren mijn nieuwe kodak v610
    Waarom deze model ? omdat hij 10x zoomt en zeer compact is --> knappe techniek , met dubbel lenzen spel .
    Mijn eerste indruk ! Wel toffe leuke toestel met veel mogelijkheden en reageert wel snel !!
    Mijn eerste minpunt ! kleine toetsen
    Mijn eerste foto' s ! Die zien er wel bijzonder goed uit en ook het systeem om panoramische foto's te trekken .

Pasco2
    KODAK V610 / CANON EOS600

Re: Kodak V610

Waar heb je hem gekocht en hoeveel heb je er voor betaald?

Comment

Besteld bij mijn fotograaf ± 10 dagen moeten wachten .
      En hij heeft 530 € gekost .
      Van zodra ik met deze forum weg kan , zal ik eventueel eens een paar foto's up-laden .
      De video ziet er ook goed uit maar nog niet op mijn tv geprobeerd .
      Bluetooth : super handig om maar mijn computer te versturen .
      Ondervonden : Voor de zoom 10x = zo'n kleine toestel stil houden is wel wat moeilijk .
      Pasco2

Comment

Zit er geen beeldstabilisator in? Op hun site zeggen ze wel dat de beelden met 10X zoom scherp zijn en dat ze een beeldstabilisator hebben voor hun video. Er staat dus niet bij dat er een beeldstabilisator is voor de foto's.
        Ik ben nu aan het twijfelen tussen deze Kodak en Ixus 800 IS omdat deze een beeldstabilisator heeft.
        Nu zeg je dat het toch wat moeilijk is om de camera stil te houden, heb ik dan nog een reden om te twijfelen tussen deze 2 camera's?

Comment

I.d.d. hij maakt geen gebruik van de stabilisator voor de foto's , maar eigenaardig genoeg zijn de foto's toch wel scherp ! natuurlijk heb je er altijd die niet lukken ,
          laat ons zeggen buiten bij helder weer 1 op 5 met wat ruis , en binnen 3 op 5 met ruis . Bij 10x zoom .
          Hij is wel één van de snelste ( compact ) camera die ik ooit in mijn handen gehad heb , aanzetten en trekken , niets dat nog moet uit komen enzovoort .
          Ik ga hem gebruiken tijdens een concert van Robbie Williams De 13 ste van deze maand . Ben benieuwd !
          Er is nog een compact 10 x zoom : Panasonic Lumix DMC-TZ1
          Last edited by Pasco2; 3 juni 2006, 06:10.

Comment

Ik lees ook goeie dingen over het 2 lens design van kodak. Het is in elk geval verfrissend tov de nutteloze megapixel race die de andere fabrikanten voeren in dit segment.

Comment

Ik wil foto's zien !!!

Comment

Working...
              X