Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Help, mijn camera blijft afgaan

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Help, mijn camera blijft afgaan

    Hoi Marijke

    Kijk eens in de gleuf waar je je CF card induwd of 1 van de pinnetjes die in je CF card gaan niet krom is en contact maakt met een ander pinnetje.
    Ik heb dit zelf ook gehad met mijn eerdere 20D en had dezelfde problemen als jij.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.
    Als dit zo is moet hij toch binnen voor reparatie

    Gr Bart

    Comment


    • #17
      Re: Help, mijn camera blijft afgaan

      Ik zou zeggen: niet te lang wachten om naar de dealer terug te gaan.

      De spiegel van dit soort camera's is niet gegarandeerd tot 100.000 of 150.000 opnames zoals een Canon 1D of een Nikon D2X, dus elk klik en zeker elke klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-klik-enz (je snapt wat ik bedoel) verkort de levensduur.

      Succes ermee!

      Comment


      • #18
        Re: Help, mijn camera blijft afgaan

        Oorspronkelijk geplaatst door Bart1961
        Hoi Marijke

        Kijk eens in de gleuf waar je je CF card induwd of 1 van de pinnetjes die in je CF card gaan niet krom is en contact maakt met een ander pinnetje.
        Ik heb dit zelf ook gehad met mijn eerdere 20D en had dezelfde problemen als jij.
        Hoop dat je hier iets aan hebt.
        Als dit zo is moet hij toch binnen voor reparatie

        Gr Bart
        Hoi Bart,
        Heb er naar gekeken of de pennetjes voor de CF kaart recht staan. Volgens mij is dit ok, zover ik kon zien met hulp van zaklantaarn en loep.
        Bedankt Bart, want dit had het uiteraard kunnen zijn.
        Vandaag naar Den Ham geweest,Konijnenberg.Zij wisten niet wat er exact aan de hand was. Geprobeerd te resetten, open puntje aan de onderkant van de camera. Hielp niet.
        Volgens mij is de 20D danig in de war en ik ook omdat ik niet kan fotograferen.
        Camera gaat naar Rofa, daar zijn ze secuurder en ook goedkoper dan ETbass.
        Intussen wel een 350D met grip gekocht, dan kan ik tenminste nog een camera vast houden. (grapje) Is wel een minietje Maar ik kan fotograferen.
        Grt. Marijke

        Comment


        • #19
          Re: Help, mijn camera blijft afgaan

          Veel geluk met je nieuwe speeltje!!!
          Laat ons weten wat er komt van de herstelling van je 20D!

          grts Janvangent
          Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

          Comment


          • #20
            Re: Help, mijn camera blijft afgaan

            Oorspronkelijk geplaatst door janvangent
            Veel geluk met je nieuwe speeltje!!!
            Laat ons weten wat er komt van de herstelling van je 20D!

            grts Janvangent
            Ok, ik laat het jullie weten, nogmaals dank voor het meedenken. Grt.Marijke

            Comment

            Working...
            X