Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Advies start DSLR voor binnen opnamen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Advies start DSLR voor binnen opnamen

    Ben eens gaan zoeken naar 2de hands, maar dat zal ik maar vergeten. Wat dacht je van een 300D met kit lens voor slechts 1000€? Of een andere was een 20D maar 1x gebruikt op 06/2005 voor 1200€. Een 1D body slechts 15.000 foto's genomen voor 3000€.

    Pfff met die prijzen ben je beter af met een nieuw toestel. Of kent er iemand een plek waar er redelijke prijzen voor de 2de hands toestellen staan?
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #17
      Re: Advies start DSLR voor binnen opnamen

      Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk
      Ben eens gaan zoeken naar 2de hands, maar dat zal ik maar vergeten. Wat dacht je van een 300D met kit lens voor slechts 1000€? Of een andere was een 20D maar 1x gebruikt op 06/2005 voor 1200€. Een 1D body slechts 15.000 foto's genomen voor 3000€.

      Pfff met die prijzen ben je beter af met een nieuw toestel. Of kent er iemand een plek waar er redelijke prijzen voor de 2de hands toestellen staan?
      Wat heet 'redelijk'?
      op www.fotobeurs.com gaat een 20D gemiddeld 900€, een 1D 2700€.
      Prijzen zijn wel bespreekbaar, het is en blijft natuurlijk een markt van vraag en aanbod. Een verkoper wenst zoveel mogelijk, een koper zo weinig mogelijk natuurlijk. Persoonlijk zou ik ook opteren voor nieuw indien het een camera betreft. Bij lenzen liggen de kaarten ietwat anders.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #18
        Re: Advies start DSLR voor binnen opnamen

        Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk
        Ben eens gaan zoeken naar 2de hands, maar dat zal ik maar vergeten. Wat dacht je van een 300D met kit lens voor slechts 1000€? Of een andere was een 20D maar 1x gebruikt op 06/2005 voor 1200€. Een 1D body slechts 15.000 foto's genomen voor 3000€.

        Pfff met die prijzen ben je beter af met een nieuw toestel. Of kent er iemand een plek waar er redelijke prijzen voor de 2de hands toestellen staan?

        Je kan al veel vragen hé, en het is niet omdat ze die prijs vragen dat ze dat ook krijgen. Het is toegestaan van een bod uit te brengen.

        Voor degelijke en budgetvriendelijke oplossingen kan je op deze site is kijke of op fotoapparatuur.nl

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment

        Working...
        X