Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar vind je een casio QV4000?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Waar vind je een casio QV4000?

Dag allemaal,
    heeft er iemand ervaring met de CASIO QV4000?
    Weet er iemand waar je die ergens in Vlaanderen kan kopen. Ik vind namelijk geen dealeradressen op de casio-site. Ik ben van plan om mijn eerste digicam aan te schaffen en heb de selectie ondertussen beperkt tot de G2 of de QV4000. De canon heb ik al kunnen bekijken en "betasten" en nu zou ik graag hetzelfde eens met de casio doen.
    Alvast bedankt voor jullie reaktie!!
    RDT.

<div align=left>Bij actionshop kan je altijd een camera "testen" (in de winkel). Je vindt de lijst shops op hun website.</div id=left>

groeten,

Marc
    Marc

Comment

Ik ben bij FNAC in Leuven gaan kijken, maar dat is mij tegengevallen. Inderdaad zeer duur en geen G2 noch QV4000 te zien.
      Wat Topvision betreft: Ik heb denk ik alle posts hierover op dit forum gelezen en ik blijf met 1 vraag zitten. Hoe zit dat nu met garantie? Voor Canon lijkt mij alles in orde. Ik heb eens naar hun 0900 nummer gebeld en daar heeft ene 'rudy' mij formeel bevestigd dat je met hun Europese garantie ook effectief bij alle Canon-dealers van Europa terecht. Voor Casio is er bij mijn weten niet eens een invoerder in Belgie. Dan blijft alleen Topvision zelf over in geval van problemen. Heeft er al iemand ervaring met garantie bij Topvision?

Comment

Bedankt Marck,
        maar ik heb een paar winkels die op dei site staan gebeld en geen van hen heeft Casio in stock. Blijkbaar wordt die QV4000 nauwelijks verkocht. Lijkt mij nochtans een goed ding. Mis ik hier als leek iets belangrijks?
        RDT

Comment

Ha, eindelijk iemand uit Leuven !
          Al eens bij Fotokar in de Diestsestraat gaan kijken ? Veel keuze, zeker niet te duur, maar wel een klantonvriendelijke "Patron" - maar ja, dat is mijn eigen mening. Vanbergen aan de Tiensepoort heeft ook wel wat keuze. Of kies ineens voor Luxemburg....

Edited by - marc on 15 January 2002 12:35:58
          Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Marc,
            Bedankt voor de tip!
            die vent van Fotokar is volgens mijn vrouw inderdaad nogal lomp. Goeie tip: Als je Canon wil, ga dan naar de Spector-winkel op de Tiensesteenweg. (naam ontglipt mij) Die heeft niets in stock , maar maakt wel mooie (lees goedkope) offertes. Als ik voor de G2 kies en hij nog een beetje van zijn prijs kan afdoen koop ik zeker bij hem ipv bij topvision

Ha, eindelijk iemand uit Leuven !
            Al eens bij Fotokar in de Diestsestraat gaan kijken ? Veel keuze, zeker niet te duur, maar wel een klantonvriendelijke "Patron" - maar ja, dat is mijn eigen mening. Vanbergen aan de Tiensepoort heeft ook wel wat keuze. Of kies ineens voor Luxemburg....

Edited by - marc on 15 January 2002 12:35:58

Comment

Working...
            X