Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

digitale camera aldi 19 april

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• digitale camera aldi 19 april

voor 179 euro wordt er in de aldi het volgende toestel aageboden : 6,2 Megapixels, 2,5' LCD kleurenscherm, 3-voudige optische zoom, 4x digitale zoom, ca. 9 x 5,5 x 2,5 cm, 256 MB SD geheugenkaart, 2 Li-ion accus, netstroomadapter, carkit, 3 jaar garantie, inkl. 1,50 EUR Recupel

wat denken jullie daarvan, ik ben geen prof. fotograaf en is voor huishoudelijk gebruik (familiefoto's ed ) de afbeelding van het toestel kunt u op de site van aldi vinden

Re: digitale camera aldi 19 april

Misschien dit als eens doorlezen :

Hallo, tot vervelens toe nog maar eens de mening gevraagd over de Aldi toestellen. Volgende woensdag is er opnieuw een toestelletje in de aanbieding. Nu had ik graag eens geweten hoe het zit met de shutterlag van die toestelletjes. Is het nog steeds van die aard, dat je een foto neemt, en het beeld zo'n twee seconden later

Samengevat: niet kopen.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

Comment

Samsung DIGIMAX S500

179 Euro bij Topcamera

zie bij promoties onderaan

Vergeet die aldi-camera, er zijn betere camera's voor die prijs (zie hierboven)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cw
        voor 179 euro wordt er in de aldi het volgende toestel aageboden : 6,2 Megapixels, 2,5' LCD kleurenscherm, 3-voudige optische zoom, 4x digitale zoom, ca. 9 x 5,5 x 2,5 cm, 256 MB SD geheugenkaart, 2 Li-ion accus, netstroomadapter, carkit, 3 jaar garantie, inkl. 1,50 EUR Recupel

wat denken jullie daarvan, ik ben geen prof. fotograaf en is voor huishoudelijk gebruik (familiefoto's ed ) de afbeelding van het toestel kunt u op de site van aldi vinden
        Ik denk helemaal niks meer als ik het woord Aldi zie.
        Krijg dan een spontane blackout en een dreunende kuppieng (regio plat).

Lees de verschillende Aldi-threads maar eens door, en je hebt meteen antwoord op je vraag.

Ik b.v. praat uit eigen ervaring.
        Kijk maar eens eens naar een thread van mij, die ik kort geleden gestart heb na Aldi kommer-en-kwel.
        Heb nog steeds nachtmerries en een onregelmatig kloppend hart van deze kruideniers-gebakkies.
        In suiker- en zoutwaren is de Aldi heel goed, en rollen WC-papier kan je daar ook gerust kopen.
        Maar dan houdt het lijstje toch echt op.

Na schade en schande ga ik nu eens wat fatsoenlijks kopen.
        Kijk maar in mijn signature.

Heb 2 van die Aldi-prullen gehad, en ze liggen nu ergens op een grote recycle-hoop ergens in den lande.

NIET KOPEN DIE HANDEL!!!!!!
        DE REST VAN UW KORTSTONDIG BESTAAN ZAL VOL KOMMER EN KWEL ZIJN!!!!!!

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrh!!!!

Last edited by Smokey; 16 april 2006, 21:42.
        * Veritas odium parit *

Comment

Working...
        X