Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CF kaart bij kruidvat

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik zeg niet dat Ridata een A merk is...
    Dat interesseert me ook helemaal niet.
    Ik weet alleen dat Ridata goed en degelijk is, en dat ze goed uit de tests komen. (Ik heb vroeger ook andere merken gehad, nu nog alleen Ridata)
    Waarom een A merk kopen als een Ridata beter is????
    En vooral veeeeeel goedkoper is dan een ander merk, als je 't maar in Australië koopt.
    Ik zou wel zot zijn om hier het dubbele te betalen om iets wat trager gaat.
    Laten we het zo zeggen: Voor de prijs van een Toyota Corrola in België / Nederland heb je in Australië een Porche.
    (Dit is een vergelijking voor CF kaartjes he? Niet voor wagens... Anders gaan ze seffens weer zeggen dat de Porche helemaal niet goedkoper is in Aussie... )

Maar iedereen koopt wat en waar hij wil natuurlijk.
    Ik vind zo'n discussie heel interessant, daar leer ik nog eens iets van...

Comment

Wat is de URL van PIN eigenlijk? Zie de term hier veel dus ben wel benieuwd.

Groeten,
      Ronald
      http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

http://www.powerinnumbers.com.au

Met de search-funktie zou je die wel een aantal keren vinden denk ik ;-)

Comment

Merci. Als ik PIN op search zoek krijg ik dit:

(Transaction (Process ID 149) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction. )

Ik ben dus een deadlock victim

Originally posted by Tony smeT

Met de search-funktie zou je die wel een aantal keren vinden denk ik ;-)

Groeten,
          Ronald
          http://fotografie.jouwweb.nl/

Comment

PIN?
            En vergeet vooral niet in te geven dat je GEEN Australiër bent...
            Dat scheelt in taksen, want dan hoef je geen Aussietaks te betalen (Zoiets als BTW hier) want 't gaan om een export.
            En het wordt je toegezonden als document.
            Dus hier ook geen invoer betalen.
            Maakt dat dit dus extra voordelig is.
            mmmm ik denk dat ik me nog eentje ga bestellen....

Comment

Originally posted by mic
              Ik zeg niet dat Ridata een A merk is...
              Dat interesseert me ook helemaal niet.
              Ik weet alleen dat Ridata goed en degelijk is, en dat ze goed uit de tests komen. (Ik heb vroeger ook andere merken gehad, nu nog alleen Ridata)
              Waarom een A merk kopen als een Ridata beter is????
              En vooral veeeeeel goedkoper is dan een ander merk, als je 't maar in Australië koopt.
              Ik zou wel zot zijn om hier het dubbele te betalen om iets wat trager gaat.
              Laten we het zo zeggen: Voor de prijs van een Toyota Corrola in België / Nederland heb je in Australië een Porche.
              (Dit is een vergelijking voor CF kaartjes he? Niet voor wagens... Anders gaan ze seffens weer zeggen dat de Porche helemaal niet goedkoper is in Aussie... )

Maar iedereen koopt wat en waar hij wil natuurlijk.
              Ik vind zo'n discussie heel interessant, daar leer ik nog eens iets van...
              Absoluut Mic iedereen koopt wat en waar hij wil.

Maar euh laat je niks wijsmaken he ze zijn niet sneller wel goedkoop zelfs nog als je ze uit aus laat komen en vooral als je aan belastings ontduiking doet en illegaal te werk gaat.

Een Porsche zijn ze zeker ook niet want een porsche das een A-merk maar een lada brengt je ook perfect van A naar B dus waarom zou je een porsche nodig hebben. Zoals ik al zei voor de meeste mensen zullen de ridata's meer dan voldoen. Ze zullen zelfs vaak snel genoeg zijn maar gegarandeerd sneller dan anderen is marketing, je kan dat geloven of kritisch bekijken ook dat is een vrije keuze.
              Hou er wel ook rekening mee dat wanneer je een ridata koopt je ook niet weet wat je koopt want ze gaan gewoon op zoek naar goedkope componenten en de ene keer zijn het goeie de andere...

Comment

Kan zijn dat Ridata niet altijd gelijk is....
                Dat weet ik niet.
                Als jij 't zegt zal dit wel zo zijn.
                Maar ik weet wel dat als je niet tevreden bent bij PIN, je het kaartje maar hoeft terug te sturen en soms heb je al een vervangstuk (een X-box in dit geval) nog voor je het defecte toestel hebt opgestuurd.
                Illegaal??? Ale nu? Onze regering doet zoveel illegaal, waarom zouden wij arme schaapjes dat dan niet doen? (smily)

Comment

Originally posted by mic

Illegaal??? Ale nu? Onze regering doet zoveel illegaal, waarom zouden wij arme schaapjes dat dan niet doen? (smily)
                  Groot gelijk heb je Mic het is schandalig dat voor iets wat onze regering doet wij gestraft worden en zij niet. Ze zouden verdomme het goede voorbeeld moeten geven.

Comment

Working...
                  X