Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sony DSC-W5

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Sony DSC-W5

Het lukt mij maar niet om de foto's te verwijderen, ja het gaat alleen 1 voor 1. Kan het ook nergens in het boekje vinden. Volgens de winkel moet ik ergens de term vinden "verwijder all image's". Dit kan ik nergens vinden. Gaarne een antwoord van iemand want ik wordt er gek van.

Re: Sony DSC-W5

Oorspronkelijk geplaatst door eddepet
    Het lukt mij maar niet om de foto's te verwijderen, ja het gaat alleen 1 voor 1. Kan het ook nergens in het boekje vinden. Volgens de winkel moet ik ergens de term vinden "verwijder all image's". Dit kan ik nergens vinden. Gaarne een antwoord van iemand want ik wordt er gek van.
    Je kunt het kaartje toch gewoon formatteren in je camera...dat wist meteen alle foto's. Dit is trouwens de manier die ik altijd gebruik.

Comment

hallo

heb geen dsc-w5 maar wel een dsc-s85 :

je moet bij de s85 het beeld op de lcd op mozaiek zetten (dus verschillende kleine thumbnails naast elkaar). Als je dan delete kiest dan krijgt je de optie om ALLE beelden te verwijderen.
      Indien je LCD op 1 beeld staat werkt de delete ook alleen maar foto per foto.

misschien is dit ook zo op de W5 ?

gtx
      BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
      It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

Comment

Dank je wel voor de snelle reactie, via de uitleg van internethuman ben ik eruit gekomen. scheelt me een hoop ergenis.

gr.

Eddepet

Comment

Working...
        X