Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ja hoor ze heeft de S3 gekocht. In Nederland waar hier vind je hem voorlopig niet op stock.
Men vrouw is er zeer tevreden van, maar ik merk tocht heel wat verschil met dslr. De electronische zoeker is toch maar een surogaat voor de echte spiegel, verder mis ik aansluiting voor externe flash en op iso 800 ruist het wel wat erg.
Maar al bij al een heel mooi toestel voor zen prijs en vrij compact.
Natuurlijk is hij niet te vergelijken met een dslr maar ik lees er ook goede dingen over.
Ik zit zelf te twijfelen tussen de S3 en een Ixus 800is omdat deze een stuk compacter is. Maar ik vind macro-fotografie erg leuk en wil daar zeker mee aan de slag gaan. Hoe zijn de macro foto`s van de S3 ?
ze heeft er nog niet echt macro's mee gemaakt
maar ik vrees alleen dat je bij alle colmpacte toestellen het diafragma niet heel dicht kan etten max f8
Ik vrees een beetje voor weinig scherpte diepte
Toevallig heb ik vanmorgen de test op die site gelezen en hij komt er idd erg goed uit. Ik denk dat mijn keuze op de S3 is gevallen i.p.v de ixus 800. Met de S3 kan ik ook veel meer gaan oefenen als ik in de toekomst een DSLR wil gaan aanschaffen. De ixus komt er echt uit als een camera om mooie foto`s te makne op feestjes of zo.
Menu kan je altijd instellen in het Nederlands. Veel bedrijven geven alleen een Duitse handleiding mee lees ik hier en daar, maar je kan altijd de handleiding in het Nederlands downloaden.
Menu kan je altijd instellen in het Nederlands. Veel bedrijven geven alleen een Duitse handleiding mee lees ik hier en daar, maar je kan altijd de handleiding in het Nederlands downloaden.
...de nederlands handleiding downloaden kan je bijna nooit... (best even voor de aankoop al downloaden om zeker te zijn)
sorry het moet zijn www.etbass.nl
is de hersteldienst van canon
Handleiding van de S3 is nog niet in het nederlands voorradig, hoop dat die nog wel komt. De ixus 800 is inmiddels wel in het nederlands maar daar wil ik mijn keuze niet van af laten hangen !!!
Comment