Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

    Veel fotoplezier!

    Comment


    • #32
      Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

      Ga voor de d70s mét kit objectief (18-70). Dit is een waanzinnig goed objectief, dat ze normaalgezien nooit in een kit steken. 5 trappen hoger dan het kitobectief bij de d50. De 50mm 1.8D erbij en je hebt de twee beste prijs-kwaliteits lenzen van Nikon in huis. Wie stelt dat je beter een D50 koopt en meer geld spendeert aan een objectief, komt wellicht toch bij diezelfde 18-70 lens, dan dan veel meer kost omdat het niet als kit met de d50 wordt verkocht. Wil je een goeie tele, ga dan voor de Sigma 70-300 Apo.

      Opletten met test waar de d50 beeldkwaliteit als 'beter' uitkomt. Dit heeft dikwijls te maken met de standaard kleurenruimte die bij D50 anders is ingesteld, maar bij de d70 net zo goed als standaard in te stellen is. Was een marketingtruc van Nikon, niet meer.

      In de Fnac testbrochure staat er onderandere letterlijk dat de toestellen enkel in automatische stand worden getest. Alle mogelijkheden die je hebt om je foto's in-camera te tunen worden dus niet meegerekend.

      Olympus ken ik niet, tenzij de OM1

      Comment


      • #33
        Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

        Nou ik zou even wat forum,s na zoeken ,er zijn toch de laatste tijd vreemde problemen met dit toestel.

        Comment


        • #34
          Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

          vreemde problemen met de oly bedoel je ?
          ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
          http://www.flickr.com/photos/dimidub/

          Comment


          • #35
            Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

            Oorspronkelijk geplaatst door James71
            De kogel is door de kerk, ben vandaag gaan shoppen !
            Proficiat met de aankoop, 'k hoop dat je hier veel plezier aan zult beleven!

            Comment


            • #36
              Re: Aankoopadvies gevraagd: Nikon D50 - Nikon D70S - Olympus E500

              Oorspronkelijk geplaatst door Mister B
              Proficiat met de aankoop, 'k hoop dat je hier veel plezier aan zult beleven!
              Dat zal niet mankeren. Ben voorlopig nog wel efkens bezig met het doornemen van de 200 pagina's tellende manual , overweeg ook het volgen van deze cursus daar ik nog een leek ben.

              Nog eens bedankt aan iedreen voor de talrijke reacties !

              Comment

              Working...
              X