Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MINOLTA 7hi sensorprobleem??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• MINOLTA 7hi sensorprobleem??

Mijn MINOLTA 7Hi laat het na zowat 2jaar afweten, de LCD en electronische zoeker geven een volledig misvormd en verkleurd beeld weer, ook de fotos zijn evenredig, heb reeds de batterijen uitgehaald voor enige tijd, vervangen door nieuwe, een volledige "reset" van de fabrieksinstellingen gedaan, maar niets helpt, ik vrees dat er nog weinig aan te doen is of veeeeel kosten voor herstelling!! heeft hier iemand ervaring mee aub? alle info en raad is natuurlijk van harte welkom.

Re: MINOLTA 7hi sensorprobleem??

Hallo, kijk eens op volgende pagina, hier vind je misschien meer uitleg.

Nikon D50 | 18-55mm ED kitlens | 55-200mm ED

Comment

Beste FLUPKE,

Hoe kan ik je danken voor de tip!!! de voorbeeldfoto's op die site zijn sprekend wat mijn toestel vertoond, nu maar hopen dat MINOLTA in Belgie geen problemen maakt, want ik heb mijn toestel in NEDERLAND gekocht, en ook is de "service dienst" van MINOLTA sinds 1 April overgenomen door "SONY"
      Maar we zien wel waar we terecht kunnen..... nogmaals 1000 maal dank!!
      Groetjes

Comment

No problem!
        Nikon D50 | 18-55mm ED kitlens | 55-200mm ED

Comment

nu maar hopen dat MINOLTA in Belgie geen problemen maakt, want ik heb mijn toestel in NEDERLAND gekocht,
          Zucht. Nogmaals mensen, we zitten binnen de Europese Unie. Dwz dat garantie van in een EU land in elk ander EU land geldt. U geen sprookjes laten wijsmaken.

Comment

Working...
          X