Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

D200 memory banks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• D200 memory banks

Kan men in de memory banks (A,B,C,D) van een D200 ook custom curves programmeren ?

Re: D200 memory banks

Memory Banks? Wat bedoel je daar specifiek mee? Deze term komt zelfs in de Engelstalige handleiding niet voor.
    Ik heb de D200 nog maar 5 dagen en heb zonet de volledige Nederlandstalige handleiding doorworsteld. Ik zou het me zeker herinneren.
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Geen curves bij mijn weten. I.v.m. met de tweemaal vier memory banks heb je aan dit artikel op mijn blog misschien wat...

Website: http://www.d-eye.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jaguar
        Kan men in de memory banks (A,B,C,D) van een D200 ook custom curves programmeren ?
        custom curves zijn globaal voor de D200 en bijgevolg niet afzonderlijk per memory bank in te stellen.
        Wel kun je alle afzonderlijke parameters zoals sharping, tone comp, color mode, saturation, hue adjustement, color space enz. per bank instellen en bewaren.
        Al deze instellingen kun je via nikon camera ook op de PC saven of terug naar de camera sturen.

instellingen op de PC zijn sneller te maken omdat je een veel beter overzicht bekomt op het groot scherm.

Ook je beeld comentaar tekst is globaal voor de D200 en dus niet per memorybank instelbaar. Je kunt wel een tekst aangeven per bank wat je functie is van die bank.
        vb:
        bank A macro
        bank B binnen opnames
        bank C flash
        bank D sport

Frans

Comment

Working...
        X