Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
30D Review!
Collapse
X
-
-
Re: 30D Review!
Gelezen Maarten, toch de cons en de pro's.
"Value for money" vind ik toch zo'n dooddoener he...
-
Oorspronkelijk geplaatst door FonzieIk denk dat hij bedoelt dat er tegenwoordig door de sterke concurrentie bijna geen camera's zijn die geen waar voor hun geld bieden.
Comment
-
Je moet het de Canon marketingboys toch weer nageven: een 20D van een paar cosmetische verbeteringen voorzien, er een nieuw logootje op kleven en weeral 200 euro meer per verkocht exemplaar opstrijken. Wacht tot het einde van dit jaar, dan brengen ze een 10MP versie van de 30D uit en noemen ze hem 40D. Waarom iets doen in 1 stap als je het in twee stappen kunt...
Ik vind het dus een teleurstellende "upgrade", maar het blijft een prachtige camera die, alles in overweging genomen (value for money hé ) naar mijn mening zijn gelijke niet kent bij andere merken. Ik zou 'm wel willen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter G.Je moet het de Canon marketingboys toch weer nageven: een 20D van een paar cosmetische verbeteringen voorzien, er een nieuw logootje op kleven en weeral 200 euro meer per verkocht exemplaar opstrijken. Wacht tot het einde van dit jaar, dan brengen ze een 10MP versie van de 30D uit en noemen ze hem 40D. Waarom iets doen in 1 stap als je het in twee stappen kunt...
Ik vind het dus een teleurstellende "upgrade", maar het blijft een prachtige camera die, alles in overweging genomen (value for money hé ) naar mijn mening zijn gelijke niet kent bij andere merken. Ik zou 'm wel willen.mvg FrançoisVM
Canon 7D
Comment
-
Ik vrees wel dat je nog 18 maand gaat moeten wachten gezien dat de gemiddelde levenverwachting van een body bij canon is.
Alhoewel Pieter weet misschien meer.
En yep de benaming is eigenlijk niet correct het had toch echt 20Dn of zo moeten zijn. En yep alot of "value for money" maar daar ga ik hier nu maar niet over beginnen er loopt hier immers al tot in den treure een post daarover.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KevlarAlhoewel Pieter weet misschien meer.
Ik vind het jammer dat ik (en wellicht velen met mij) het gevoel krijg dat met deze upgrade meer te doen was, maar dat het niet hoefde omdat ...
1. er weinig concurrentie is voor dit toestel, en...
2. een verhoging in pixel count druk zou kunnen leggen op de (al behoorlijk in mekaar gezakte) prijs van de 5D.
Comment
-
Ik vermoed dat deze "upgrade" helemaal niet bedoeld was voor de 20D gebruikers
We zullen er aanmoeten wennen dat er niet iedere 18 maanden een verdubbeling van camera meer mogelijk is vrees ik (hoewel ik dat een goede zaak vind ) De 30D zal wel een aantal "oude" Canon gebruikers over de streep trekken, en dat is toch wel een goede zaak lijkt me
De cameralijnen bij de merken lijken wat tot rust gekomen te zijn. En laten we eerlijk zijn: hoeveel meer heb je nog nodig
Comment
Comment