Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine vraag

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleine vraag

Als er vuil in je zoeker zit.
    Hoe doe je dit dan weg ? (Als je het niet wegkrijgt met een blaaspeer)?
    Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Re: Kleine vraag

Oorspronkelijk geplaatst door aaron
    Als er vuil in je zoeker zit.
    Hoe doe je dit dan weg ? (Als je het niet wegkrijgt met een blaaspeer)?
    gewoon laten zitten, het staat toch niet op je foto. Je zou soms de zoeker van mijn f90 moeten zien, maar dat is géén probleem.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

Comment

volgens mij krijg je dit niet weg,of je moet hem opsturen,maar dan 1 maand later zit het er weer in?

Comment

Ik heb hel al gezien waar het zit.
        Achter m'n zoeker glas .
        Woont er hier iemand in Brugge dit daar eens naar toe kan kijken
        Last edited by aaron; 1 april 2006, 14:37.
        Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.

Comment

Niemand

Comment

Aaron,

Ben zelf van Brugge maar zou zo niet direkt iemand kunnen aanwijzen die daar even zou kunnen naar kijken. Als vroeger mijn reflex een kuisbeurt moest krijgen deed ik deze even binnen in Oostende bij Cock Camera, ik ben er altijd goed bediend geweest. Bel die kerel even en leg uit wat het probleem is, Oostende is nu ook zo ver niet.
            Tel: 059/50.66.00

Succes,
            Peter
            It's the mind and heart behind a camera that matters, not the gear.

Comment

Merci voor de tip
              Ik zal zeker eens bellen .
              Was er bij u ook vuil in de zoeker

Comment

Vuil in mijn zoeker haal ik weg door er met een busje perslucht in te spuiten. Dit werkt perfect!
                Bruidsfotografie www.totaalfotografie.nl

Comment

Moet je je camera daar voor open doen ?
                  Bij mij zit het stof achter het glas waardoor je kijkt .
                  Ik weet nie hoe ik het glaasje weg krijg .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Petertje
                    Aaron,

Ben zelf van Brugge maar zou zo niet direkt iemand kunnen aanwijzen die daar even zou kunnen naar kijken. Als vroeger mijn reflex een kuisbeurt moest krijgen deed ik deze even binnen in Oostende bij Cock Camera, ik ben er altijd goed bediend geweest. Bel die kerel even en leg uit wat het probleem is, Oostende is nu ook zo ver niet.
                    Tel: 059/50.66.00

Succes,
                    Peter
                    Ik heb een mail naar hem gezonden .
                    Hij wil het doen
                    Ik moet me gewoon melden tot de technische dienst van de zaak .
                    Ik ben heel blij dat hij dit wil doen .

Comment

Working...
                    X