Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SONY DSC R1 Probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• SONY DSC R1 Probleem

Mensen,

eerst en even hallo zeggen, want kheb me zonet geregistreerd op dit forum..
    dus bij deze , hallo !

Ik ben sinds 4 dagen in het bezit van een sony DSC R1..
    De eerste fotos bevalt de camera me heel goed en was ik er niets dan vol lof over ..

Gisteren avond deed ik echter een rare ontdekking..

Als ik in de zoeker kijk bij donkere opnames (of met de lenskap erop) dan zie ik in het midden van het scherm de icoontjes (battery, datum , etc...) op een vage manier een tweede keer in het midden van het scherm verschijnen, hte leken mij eerst vlekken, maar als ik dan tegoe keek zag ik da het de icoontjes zijn...

Heeft iemand die in het bezit is van dezelfde camera dit ook of kan hij dit eens nakijken?? Of mss heeft iemand met een ander toestel dit ook al een keertje voorgehad..

Vind het alleszins niet kunnen, en vrees ervoor dat als ik er mee terug naar de winkel stap , ze hem weer een aantal weken gaan opsturen naar sony op hem te repareren, en dat zou ik helemaal niet willen, want dan heb ik een nieuwe " gerepareerde " camera , en ik betaalde voor een nieuwe !

alvast erg bedankt allemaal !
    www.kemizz.com
    Brand new Blog
    kemizzdotcomonflickr

Re: SONY DSC R1 Probleem

Hallo,

Mag ik vragen waar je die aangekocht hebt, nieuw toch right?

Ik denk niet dat ik dit probleem heb/ gehad heb, maar zal straks thuis nogmaals dubbelchecken en je er van op de hoogte brengen.

Grtz,
    Kris
    Nikon D90 + 16-85mm

Comment

ik heb hem bij action shop freestyle gekocht ..

jep nieuw, ja dank je als je dat even wilt checken
      www.kemizz.com
      Brand new Blog
      kemizzdotcomonflickr

Comment

Ik vrees dat je toch opnieuw naar de winkel zal moeten stappen (en hem waarschijnlijk ook enkele weken zal kwijt zijn).

Wij hebben ook een Sony DSC R1, en heb het net gecheckt, en wij hebben het niet....

Comment

Working...
        X