Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Richtprijs gevraagd

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Richtprijs gevraagd

    Er is me gevraagd een analoog toestel + lens te verkopen, maar ik heb geen idee van de waarde van deze set : een Minolta DYNAX 7 + Minolta 35-80 AF zoom.
    Toestel is aangekocht in nov. 2004 voor 1100 Euro (body only), is 1x gebruikt, en verkeert in perfecte staat.
    Deze set mag weg wegens aankoop van een digitaal toestel.
    Enig idee wat dit nog waard is ? Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de eigenaar.
    David Leemans
    Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

  • #2
    Re: Richtprijs gevraagd

    Oorspronkelijk geplaatst door dleemans
    Er is me gevraagd een analoog toestel + lens te verkopen, maar ik heb geen idee van de waarde van deze set : een Minolta DYNAX 7 + Minolta 35-80 AF zoom.
    Toestel is aangekocht in nov. 2004 voor 1100 Euro (body only), is 1x gebruikt, en verkeert in perfecte staat.
    Deze set mag weg wegens aankoop van een digitaal toestel.
    Enig idee wat dit nog waard is ? Voor alle duidelijkheid, ik ben niet de eigenaar.
    Bereid je voor op een teleurstelling. Ik heb twee Olympus bodies E10 + set van 15 filters + 4 objectieven + balg + kopieerinstallatie + medische apparatuur (microskopie) en talrijke toebehoren (hoekzoeker, achterwand, ...)verkocht voor 250€ en ik was blij dat ik een koper had.

    Er is nog nauwelijks een markt voor analoog materiaal, alhoewel je hier en daar nog een student fotografie kunt vinden die het nodig heeft als deel van zijn opleiding.
    Fullator
    Fotostudio Candela Zone
    website: http://www.chronax.be
    website: http://www.marquisemodels.eu

    Comment


    • #3
      Re: Richtprijs gevraagd

      Als het niet dringend is : wachten tot augustus-september en dan aanbieden op Ebay. Kan je zo'n 100 € voor krijgen dan, idd studenten fotografie, publiciteitsgrafiek e.d. kopen dan nog analoge body's.
      fotosite

      Comment

      Working...
      X