Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shutterspeed probleem bij DSC-F717?!?!?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Er zijn dus mensen die na de fix het probleem niet hebben en andere mensen die het probleem wel hebben.
    Misschien heeft het helemaal niet te maken met de HAF fix.

    Maar het zou wel kunnen dat er een aantal parameters worden vernaderd tijdens die Fix in bepaalde centra en in andere niet.

    Of is iedereen langsgeweest in Londerzeel. dan kan het nog zijn dat bepaalde techniekers enkel de HAF fix doen en de rest niet.

    De mensen van Sony hebben wel gezegd dat er verschillende parameters veranderd worden tijdens die fix.
    In japan zou het probleem erkend zijn en zouden er al mensen de fix hebben uitgevoerd.
    In de states zijn er zelf mensen die een ander toestel hebben gekregen.

    who knows? sony knows?

    Comment


    • #17
      Deze topic vind ik wel belangrijk !
      Ik begrijp "doodgewoon" niet dat er bij zo vele verschillen zijn bij diverse gebruikers, "normaal" is dat toch niet,hé !

      Comment


      • #18
        update:

        Blijkbaar zou Sony US serienummers hebben vrijgegeven van wat zij noemen "shuttertime variancy problem"
        Het probleem is dus erkend maar er zijn zoveel verschillende verhalen rond.
        Zoals geschreven in één van de vorige replies: het probleem zou verdwijnen bij de HAF Fix. bij andere zou er een aparte fix voor zijn.

        ziehier alvast the message waar ik de info haalde
        http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1009&message=4069912.

        Als noot wilde ik gewoon meegeven dat er sommige mensen waren die een wilden nagaan hoe ze eventueel een langere sluitingstijd dan 30 seconden konden verkrijgen. Het antwoord was koop een 717 met het shuttertime probleem. Dus sommige zien het zelfs als een voordeel


        anyway. iedereen die info heeft posten maar...... en aan iedereen mijn beste wensen voor 2003

        Comment

        Working...
        X