Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IT probleem opgelost => PIN service +++

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Eric,

Ik kan eventueel je kaartje wel even testen in mijn Nixveu, als het daar werkt zal het daar wel niet aan liggen zeker
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren mijn kaartje nog kunnen testen bij 'Rudy', en geen probleem, alles in orde. Met het kaartje wel te verstaan, met de IT dus niet.

Ik heb ook antwoord gehad van Vasa. Hij had geen oplossing voor deze problemen. Meestal raadt hij aan om het kaartje in verschillende camera's te formateren, en om de IT te formateren (FAT32). Maar dat had ik dus al geprobeerd.
      Omruilen dus. Ik mag de IT opsturen, en ik krijg gewoon een nieuwe. Ik mag ook langkomen .

Tja, dat zijn de risico's van het buitenlands bestellen. Als er iets mis is, dan zit ge met wat extra kosten. Maar om in totaal meer te betalen dan een Belgische IT, mag ik hem nog een paar keer rond de wereld sturen.

In elk geval, allemaal bedankt voor het meezoeken naar een oplossing.
      greetings,
      Erik

Comment

Update :
        06 Dec 02 : IT verstuurd naar PIN (aangetekend naar Australië, kostprijs 10 EUR)
        12 Dec 02 : Vasa krijgt mijn IT, onmiddellijk omgewisseld en verstuurd.
        17 Dec 02 : Om 11 uur deze voormiddag DHL nieuwe IT thuis afgeleverd (zonder kosten).

In elk geval, de service van PIN, chapeau !
        Vanavond nog nakijken of alles nu OK is ...
        greetings,
        Erik

Comment

Originally posted by EN
          Update :
          06 Dec 02 : IT verstuurd naar PIN (aangetekend naar Australië, kostprijs 10 EUR)
          12 Dec 02 : Vasa krijgt mijn IT, onmiddellijk omgewisseld en verstuurd.
          17 Dec 02 : Om 11 uur deze voormiddag DHL nieuwe IT thuis afgeleverd (zonder kosten).

In elk geval, de service van PIN, chapeau !
          Vanavond nog nakijken of alles nu OK is ...
          Fijn voor je Erik ! We hadden natuurlijk ook niet anders verwacht van PIN he
          Hannie

Comment

Voilà, IT getest en hij leest al mijn kaartjes.

Probleem opgelost dus.
            greetings,
            Erik

Comment

Weeral een probleempje opgelost. Heb je ook het probleem met je Coolpix en met de scanner zelf kunnen oplossen?
              Albums
              Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Hallo Lazy Charles,

Het Coolpix probleem kwam door de batterijtjes.
                Der was eigenlijk een dubbele reden denk ik : te (k)oud.
                Ik gebruik altijd 2 setjes die enkel dienden voor mijn Coolpix, maar die zijn ondertussen al meer dan 2 jaar oud. En daarbij komt nog dat ik met de strenge vrieskou van een tiental dagen geleden werkte.
                Oplossing : 2 nieuwe setjes van GP 1800. En als ik nog buiten kom met de Coolpix bij vrieskou, hou ik hem wel onder mijn jas als ik hem niet gebruik.

De Nikon Scanner, die is nu goed geïnstalleerd onder XP (zie ander topic), maar op de één of andere manier is het binnenwerk vervuild denk ik. Ik zal hier een nieuw topic voor starten, met een paar voorbeeld foto's ...
                greetings,
                Erik

Comment

Working...
                X