Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus FE-110 of toch...?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Olympus FE-110 of toch...?

    Afgelopen dagen hebben jullie me gelukkig afgeraden om als startcamera voor m'n dochter te gaan voor de Aldi aanbieding. We hebben inmiddels iets anders gevonden waar ik graag jullie opmerkingen over hoor. Het betreft een Olympus FE-110 die volgende week voor € 117 in de aanbieding is bij de Marco. We twijfelen dus nog ... ...

    alternatieven (voor iets meer euro's) zijn
    Canon A410
    Fuji A345

    Wat raden jullie aan?
    met dank
    Leon
    Leon Loeffen

  • #2
    Re: Olympus FE-110 of toch...?

    Ziet er niet slecht uit voor zijn prijs.

    LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

    Comment


    • #3
      Re: Olympus FE-110 of toch...?

      Als ik die gegevens vergelijk met die van de Aldi-aanbieding, dan ben ik er zeker van dat die Olympus véél betere resultaten zal opleveren dan die Aldi-camera .
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

      Comment


      • #4
        Re: Olympus FE-110 of toch...?

        Als je nog geen ander digitaaltje hebt gehad zal je wel tevreden zijn met dit toestel. Maar toch zou ik eerder doorsparen voor een degelijk toestel met een sneller werkende proccesor en een beter scherm.
        Achteraf heb je er meer plezier van.

        Heb enkele modellen van de olympus reeks bedient (van familie en vrienden) en ze vielen me op vlak van snelheid , scherm en in slechte lichtomstandigheden erg tegen)

        Maar het is zeker en vast beter dan die van de Aldi !

        Veel zoek/ koop plezier !!!
        Fujifilm Finepix F31fd

        Comment

        Working...
        X