Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amerikaanse D70s, doen of niet?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amerikaanse D70s, doen of niet?

    Ik heb het aanbod ontvangen een nieuwe d70s body te kopen voor amper 720 euro. Enigste (min)punt... het gaat om een Amerikaans model. Doen of niet?
    Last edited by rockstarbaby; 8 maart 2006, 23:08.

  • #2
    Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

    als je wat rondsuft zul je een europees model vinden voor niet veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

      Bij Corné vindt je die voor 779 euro - kaartje CF Ultra II 1 GB inbegrepen :

      Comment


      • #4
        Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

        De vraag is wat ga je doen als hij defect is binnen de garantieperiode ?
        Naar de US gaan met je camera voor de herstelling ?
        De Beuckelaer zal de herstelling niet gratis uitvoeren indien het een US toestel is !
        BD0236BE ** Sony A6000 18-200, 18-50,Nikon P7700, Ikelite Scuba Housing **

        Comment


        • #5
          Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

          Moet je hem ook nog importeren? Want dan ga je 6% invoertaksen betalen en 21% BTW. En dat maakt hem heel duur.

          Ik heb al dingen uit de US laten ovrekomen maar je moet altijd goed opletten en de berekening goed maken anders verlies je gewoon geld. En het is altijd een hoger risico want problemen oplossen is moeilijker. Dus het moet geld opbrengen.

          Comment


          • #6
            Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

            Die van mij komt van Amerika en is al onder garantie gerepareerd door DB.

            Wat het gaat worden als het niet meer DB is binnenkort is nog de vraag.

            Maar persoonlijk vindt ik het verschil te klein om risico te lopen. Toen ik mijn d70 kocht, had ik voor de prijs dat je hem hier vond er in de US een SB800 bij.

            Wat de import betreft: ik ben hem zelf gaan halen en ben er in Zaventem met het toestel rond mijn hals mee door de douane gelopen... De dozen heb ik achtergelaten.

            Jo.

            Oorspronkelijk geplaatst door Gerrit Lammens
            De vraag is wat ga je doen als hij defect is binnen de garantieperiode ?
            Naar de US gaan met je camera voor de herstelling ?
            De Beuckelaer zal de herstelling niet gratis uitvoeren indien het een US toestel is !
            Last edited by jwllms; 10 maart 2006, 09:25.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

            Comment


            • #7
              Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

              Wat alle voorafgaande posters hier eigenlijk bedoelen is: het sop is de kool niet waard. De prijzen bij de Nederlandse online bedrijven zijn zeer concurrentieel geworden tov de VS. Bovendien bieden zij doorgaans een zeer goede en betrouwbare service. De verzendkosten zijn minimaal en je hebt geen importproblemen. Bij defecten verloopt alles vrij correct en zonder grote kosten.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

                De Beuckelaer zal de herstelling niet gratis uitvoeren indien het een US toestel is !
                De lichtmeter van mijn Nikon D2H USA, is bij De Beukelaer GRATIS hersteld, kijk maar eens op de Nikon Worldwide Service Warranty kaart, die bij het toestel steekt, daar staat De Beukelaer op vermeld, de service bepaald trouwens voor een stuk de sterkte van een merk

                Comment


                • #9
                  Re: Amerikaanse D70s, doen of niet?

                  Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg
                  De lichtmeter van mijn Nikon D2H USA, is bij De Beukelaer GRATIS hersteld, kijk maar eens op de Nikon Worldwide Service Warranty kaart, die bij het toestel steekt, daar staat De Beukelaer op vermeld, de service bepaald trouwens voor een stuk de sterkte van een merk
                  Vraag is: wàt zal de service kwaliteit zijn in het post-DB tijdperk?...

                  Comment

                  Working...
                  X