Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olympus E-330

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Olympus E-330

    De E500 is qua prijs kwaliteit op dit moment het toestel.
    2 jaar garnatie ik dacht hij nu 767,- koste met 2 goede lensen en nederlandse beschrijving .
    Ik heb hem zelf ook alleen maar goeds over dat toestel,en dan dat stof dat voor de sensor word weg gehaald gewoon goed.
    Zeer lage compressie,mooi groot lcd,goed gebruikers gemak.
    Boven de iso 400 is het minder,maar ik kom sowieso niet boven de 100/200.

    Comment


    • #17
      Re: Olympus E-330

      mijn persoonlijk gedacht zegt dat als je live view wilt dat je dan beter geen dslr koopt...

      Ik kan verkeerd zijn ( heb geen echte ervaring met live view buiten compacts ) maar ik kan me niet indenken dat je evengoed kunt focussen en kadreren etc.. als door de zoeker van een dslr?

      Al bij al is Olympus ook wel een gevestigde waarde in fotografie...

      Comment


      • #18
        Re: Olympus E-330

        Oorspronkelijk geplaatst door cyberson
        ,en dan dat stof dat voor de sensor word weg gehaald gewoon goed.
        .
        Zeer leuke feature maar waar blijft dat stof trouwens? ( heb ik nog niet begrepen )

        Comment


        • #19
          Re: Olympus E-330

          Oorspronkelijk geplaatst door Dpix
          Zeer leuke feature maar waar blijft dat stof trouwens? ( heb ik nog niet begrepen )
          Op een plak stripje onder het systeem.moet overigens om de 3 jaar vervangen worden,afhankelijk van hoe vaak je lensen wisseld.
          Op een forum heb ik van iemand gelezen dat hij 10.000 foto,s had gemaakt voordat hij terug is gegaan.

          Comment


          • #20
            Re: Olympus E-330

            Is er een voordeel die de e-500 kan geven tegenover de e-330....buiten de prijs natuurlijk.
            Last edited by Rodgster; 28 februari 2006, 19:57.

            Comment


            • #21
              Re: Olympus E-330

              Ik ben ook aan't twijfelen tss Canon 350D en de Olympus E-330.

              Olympus heeft als voor deel de antistof protection (http://www.olympus-pro.com/flash/mov...player_l.html).

              En het heeftdaarenboven nog eens de live view.

              Dus de Olympus is een goede concurrent van de 350, tot ik deze review zag:



              Dat toont aan dat de Olympus E-330 meer dan dubbel zo traag is als de 350D van Canon.

              Persoonlijk vind ik het 0.8 seconden voor je een foto kan nemen veel te veel voor een SLR camera...

              Comment


              • #22
                Re: Olympus E-330

                Blijkbaar nog mensen die mijn probleem hebben De canon 350D of de Olympus E330 ??
                Ik zou gaan voor de E330 voor de live view en voor dat antistof systeempje,(omdat ik mijn fotos neem in donkere,rookgevulde,vochtige omstandigheden) maar dan aan de andere kant ben ik zeer tevreden over canon.
                Het hangt wss van persoonlijke smaak af qua gebruik zeker?
                Ik weet ook nog altijd niet wat ik ga doen. canon350D of olympusE330.
                Jullie doen mij twijfelen
                * CANON 5D
                * www.rockshots.be

                Comment


                • #23
                  Re: Olympus E-330

                  Wacht gewoon nog even tot de Olympus wat langer uit is, dan zijn er meer reviews ipv de huidige previews.

                  Ik vind het toestel ook zeer interessant met dat antistofsysteem en de live view LCD, maar als het echt bijna zo traag is als een compact camera, dan zou ik er geen geld aan uitgeven.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Olympus E-330

                    ikzelf heb olympus E-500 en ben er zeer tevreden over!!
                    zoals cyberson ook al zei vind ik het zeer goed dat telkens je je camera aanzet het stof wordt weggehaald voor de sensor, maar enkel daarvoor moet je hem natuurlijk niet kopen, maar het is toch wel een voordeel!

                    Denk er nog eens goed overna zou ik zo zeggen, ik heb ook lang getwijfeld maar uiteindelijk heb ik me toch de olympus E-500 aangeschaft en heb er nog geen spijt van!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Olympus E-330

                      Wel ondertussen staat er een test van de E330 op dpreview.

                      Ga die dus maar eens lezen zou ik zeggen.

                      Mij lijkt het dat je toch al heel erg geinteresseerd moet zijn in die liveview om de E330 te kopen. En als je dan absoluut een oly wil ben je beter af met een E500.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Olympus E-330

                        Hallo allemaal

                        Ik ben nieuw hier, zal me zo nog ff voorstellen in een ander topic

                        Ik heb sinds 2 weken de Olympus E-330.
                        Waarom heb ik voor deze SLR gekozen? Voornamelijk om de Live View. Ik maak veel foto's van mijn honden, die erg druk en speels zijn. De Live View is super handig!
                        Daarbij ben ik al jaren niet meer gewend door de zoeker te kijken, dus dat was geen optie voor mij.
                        Ook het stoffilter vond ik erg belangrijk, wat veel centjes aan onderhoud kan schelen.

                        Ik ben zeer tevreden over de camera. Ook ik baalde dat er nog geen reviews waren, maar ik heb me erin verdiept, heb de camera eerst goed in mijn handen gehad en uitgeprobeerd, voor ik hem kocht. Zeker omdat de prijsklasse een stuk hoger ligt.

                        Dat hij langzamer zou zijn als de Canon werd mij ook gezegd, maar het is onzin! Ik heb de Canong 350 D ook in mijn handen gehad, merk geen verschil.
                        De multishots met de Olympus zijn er veel!! Weet niet eens hoeveel, hij blijft maar schieten!
                        Het schermpje is duidelijk en scherp, de foto's wijken niet af ofzo. Je kan heel veel handmatig instellen. Waar ik het meeste mee werk. Ik had namelijk geen verstand van SLR, maar wilde meer dan de compacte digi's. Dus na veel info zoeken kwam ik dus bij de Olympus terecht.
                        De standaard les 14-45 is uitstekend! Ook staat deze erom bekend beter te zijn dat de standaard lenzen van Canon en Nikon. Hier heb ik verder geen ervaring mee, dus kan ik verder niets over zeggen.
                        De opstarttijd is ook snel, vind ik. 2 seconden en je kan gaan schieten.
                        Scherpstellen gaat snel.
                        Camera ligt lekker in de hand, is niet te zwaar en niet te groot maar ook niet te klein.
                        Foto's zijn uitstekend!! Ik moet nog enorm veel oefenen, zeker omdat ik dit niet gewend ben. Maar het is super gaaf!

                        Ik hoop dat er meer mensen deze camera aan gaan schaffen. De Live View is zeker een uitvinding!

                        Ik zal snel wat foto's plaatsen. Bij vragen? Stel ze maar Al moet ik nog wel veel leren hoor

                        Oja, bij een ISO van 1600 zie ik weinig groffe korrel hoor!
                        Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                        Sigma 18mm - 125mm

                        Comment


                        • #27
                          Re: Olympus E-330

                          Hallo, de bron is hier terug!
                          Heb nog altijd geen slr gekocht, maar denk dat ik de E-500 ga kiezen, omdat ik denk dat ik me blind aan het staren ben aan die live preview, ook omdat ik een compact gewoon ben. Volgens mij is dat juist een gewoonte en geeft juist een voordeel als je boven mensen wil fotograferen of zo..
                          Bovendien hou je hem op die manier stabieler. Denk dat ik naar Duren ga binnenkort en de aangeraden lens 18-180 erbij neem.
                          Groetjes,en laat uw eventuele bijkomende raad of afkeur maar weten hoor!

                          Comment


                          • #28
                            Re: Olympus E-330

                            Ik kan de camera goed stabiel houden met de live view Maar dat is ieder zijn werkwijze denk ik. Succes in ieder geval!
                            Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                            Sigma 18mm - 125mm

                            Comment


                            • #29
                              Re: Olympus E-330

                              http://users.telenet.be/Rodgers_webs...-3-5-5-7-4.htm

                              Dit is natuurlijk ook een goeie deal, maar naar ik denk heb ik met die 18-180 een lens die polyvalent is en kan ik evt mee op stap gaan op zijn eigen zonder andere lenzen mee te sleuren??

                              Comment


                              • #30
                                Re: Olympus E-330

                                Hele mooie deal! Scheelt heel veel geld... want ik heb er gewoon de winkelprijs voor betaald. Maar ik heb gekozen voor de winkel omdat je dan garantie krijgt.... dat is bij online kopen niet en dat vind ik toch veel belangrijker. Daarom heb ik er meer voor uitgegeven.
                                Olympus E-3 en Olympus E-510 met 14-54mm en 50-200mm. Vosonic 8360. Metz 48 en Metz 58
                                Sigma 18mm - 125mm

                                Comment

                                Working...
                                X