Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

err 02 bij Canon EOS 300D

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • err 02 bij Canon EOS 300D

    Bij het wisselen van een CF kaart kreeg ik err 02. Ik heb al verschillende malen de kaart eruit gehaald en ook geprobeerd met een andere CF kaart. Steeds komt err 02 of geen CF kaart beschikbaar te zien. De CF kaarten zijn van het merk San Disk.
    Is dit probleem op te lossen of moet het toestel binnen voor herstelling?
    Bij voorbaat dank voor de hulp.
    April

  • #2
    Re: err 02 bij Canon EOS 300D

    Oorspronkelijk geplaatst door April
    Bij het wisselen van een CF kaart kreeg ik err 02. Ik heb al verschillende malen de kaart eruit gehaald en ook geprobeerd met een andere CF kaart. Steeds komt err 02 of geen CF kaart beschikbaar te zien. De CF kaarten zijn van het merk San Disk.
    Is dit probleem op te lossen of moet het toestel binnen voor herstelling?
    Bij voorbaat dank voor de hulp.
    April
    Heb je die CF kaart al eens geherformatteerd ?
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: err 02 bij Canon EOS 300D

      Gelezen in het canon 300D boekje:

      "Wanneer dezelfde fout vaker optreed, is er waarschijnlijk iets fout met de camera. Schrijf de "xx" foutcode op en breng de camera naar het dichtsbijzijnde Canon service center.
      Canon 30D / Battery Grip BG-E2 / EF-S 10-22 USM / EF-S 17 - 85 IS USM / EF 24-105 IS USM L / EF 70 - 200 2.8 IS USM / speedlite 580 EX

      Comment


      • #4
        Re: err 02 bij Canon EOS 300D

        Ja, ik heb de kaart reeds geformatteerd, maar helpt niet.
        Ik vrees dat het een herstelling wordt.

        Comment


        • #5
          Re: err 02 bij Canon EOS 300D

          Kijk anders eens of er toevallig geen pinnetje verbogen is dat normaal in de kaart zou moeten gaan.
          Als je camera toch buiten garantie is kun je het in dat geval mss zelf of bij een horlogemaker ofzo recht (laten) maken voor véél minder geld dan bij canon

          Ik zeg maar iets zene, maar wie weet...

          Groeten,
          Koen
          Sony α7, 28-70 | Canon FD 20 2.8, 24 2.8, 35 2.8 TS, 50 3.5 M, 55 1.2 ASPH, 100 2.8, 200 2.8, 300 4 L, 500 8 Reflex | CZ 35 2.8, 50 1.7, 135 2.8 | Rokkor 58 1.2 | Vivitar S1 90 2.5 | Nikkor 105 1.8 | Takumar 50 1.4, 55 1.8, 135 2.5 | Tair 300 4.5...

          Comment


          • #6
            Re: err 02 bij Canon EOS 300D

            ik heb ook ERR O2 bij mijn san disk kaart, mijn transcend werkt perfect maar ik kan ook mijn sandisk niet meer formateren.
            En nog iets hééél raar, als ik al mijn foto's van het sandisk kaartje gooi, en ik ga uit alle mappen en open het opnieuw dan staan alle foto's er terug...


            edit: probleem is opgelost, ik krijg een nieuw kaartje van corné
            Last edited by koen dd; 22 augustus 2006, 19:30.
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

            FZ50

            Comment

            Working...
            X