Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Garantie KM 5d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Garantie KM 5d

Hoi forumfreakers !

Heb zojuist mijn KM 5d body toegekregen (glunder glunder...)
    Gekocht bij EG-Electronics Duitsland, aan 448 eurookes (zijn ondertussen al terug in prijs gestegen zie ik...469 euro), levering duurde juist 1 week...
    Nu nog wa goe weer, en we kunnen buiten proefdraaien...
    Nog een vraagje...
    De garantiekaart zit er blanco bij, stuur ik die terug naar Duitsland, of naar KM Belgie...? Of hoe gaat dat in zijn werk ? Met die zaken heb ik nog geen ervaring...
    Thx voor de reaktie,

Een tevreden Prinske...

Re: Garantie KM 5d

Best eerst contact opnemen met EG en zien wat ze gaan zeggen.

mvg
    Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prinske
      Hoi forumfreakers !

Heb zojuist mijn KM 5d body toegekregen (glunder glunder...)
      Gekocht bij EG-Electronics Duitsland, aan 448 eurookes (zijn ondertussen al terug in prijs gestegen zie ik...469 euro), levering duurde juist 1 week...
      Nu nog wa goe weer, en we kunnen buiten proefdraaien...
      Nog een vraagje...
      De garantiekaart zit er blanco bij, stuur ik die terug naar Duitsland, of naar KM Belgie...? Of hoe gaat dat in zijn werk ? Met die zaken heb ik nog geen ervaring...
      Thx voor de reaktie,

Een tevreden Prinske...

Gewoon bewaren samen met de factuur.
      Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
        Gewoon bewaren samen met de factuur.
        Op de KM demo dag enkele weken geleden hebben we nochtans van KM zelf gehoord dat het garantiebewijs altijd volledig moet ingevuld zijn. Datum, stempel, serienummer en handtekening van de shop zijn zeer belangrijk.
        Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door satpet
          Op de KM demo dag enkele weken geleden hebben we nochtans van KM zelf gehoord dat het garantiebewijs altijd volledig moet ingevuld zijn. Datum, stempel, serienummer en handtekening van de shop zijn zeer belangrijk.
          En zoals overal zal een officiële faktuur ook wel als bewijs van aankoopdatum voor de garantie dienen zekers? Zekers als het serienummer erop vermeld staat.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X