Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Collega vraagt om hulp.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Collega vraagt om hulp.

    Hoi,

    kreeg net een telefoontje van mijn collega die zich een fototoestel wil aanschaffen. Alleen is hij er nog niet uit welk dit gaat zijn.
    Het toestel moet vooral dienen voor familiekiekjes, concertfotografie, foto's van de plaatselijke harmonie, etc. Deze foto's worden achteraf dan gebruikt op een website.

    De keuze gaat tussen:

    * Nikon D50
    * Nikon D70S
    * Canon 350D
    * Olympus E300

    Wat zouden jullie hem aanraden en waarom?

    Hopelijk kan iemand hem helpen!

    Alvast bedankt!

    Greetzzz Candytje

  • #2
    Re: Collega vraagt om hulp.

    Hallo

    Ik zou een Nikon D50 aanraden, veel camera voor weinig geld en van zeer goede kwaliteit. eenvoudige bediening voor een beginner maar ook alle mogelijkheden van een duurder toestel als je dat wenst.
    De 18-55 kitlens is al even aantrekkelijk in prijs en bied een serieuse groothoek maar ook iedaal als portretlens. Je kan ook kiezen voor een lichtsterkere lens van Sigma bijvoorbeeld.

    Groetjes
    Spogy
    Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

    Comment


    • #3
      Re: Collega vraagt om hulp.

      'k Zou hem de raad geven zo spoedig mogelijk te beginnen lezen op BD,als hij alles,wat hier over geschreven is, gelezen heeft zal hij veel wijzer geworden zijn en mss een keuze kunnen maken.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Collega vraagt om hulp.

        Tegen de tijd dat hij alles hierover heeft gelezen op BD, zijn er al weer een aantal nieuwe camera's uit.
        1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage

        Comment

        Working...
        X