Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon 350 D

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: canon 350 D

Oorspronkelijk geplaatst door GeForceFX
    de 350D kan wel redelijk grote lenzen verdragen hoor

Is het niet eerder andersom
    Een grote lens kan een 350D verdragen

Hubert
    Hubert

Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

Comment

Wa is da voor een prul lenske...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VinceMesch
        Helemaal eens met de posts hierboven !
        Met nog een kleine toevoeging: ik ben zelf overgestapt van de 20D naar de 350D: zelfde sensor, (bijna) evenveel megapixels (allebij 8 en enkele stofkes Mp), zelfde DIGIC II processor, enz... Op gebied van resultaten niet van elkaar te onderscheiden.
        De sensor is niet dezelfde. Er is een wezenlijk verschil tussen beide sensoren. Het eindresultaat is wel ongeveer vergelijkbaar.

Het verschil ? 20D sterkere body, 350D voor mij althans vlotter mee te werken (menu en knoppen directer in gebruik), 20D iets meer mogelijkheden in 'fine-tuning' , 20D sneller in burst-opnames,enz,enz,...
        De 20D is volgens mij meer iets voor een professioneler gebruik, de 350D voor jan en alleman.
        Er zijn heus nog een boel extra verschillen hoor. Snellere AF, grotere buffer, body ligt een stuk beter in de hand, 1/8000s ipv 1/4000s, veel betere viewfinder (of moet ik zeggen minder slecht),...

En uiteindelijk is de 20D niets méér waard als je daar geen degelijke lens op zet !
        Toch wel dus, je gaat nog steeds profiteren van de extra mogelijkheden van de 20D vs de 350D. Dat was net hetzelfde in het filmtijdperk.

Ik ben er wel van overtuigd dat als je qua budget denkt aan uitsluitend de aanschaf van één lens (17-85 IS) dat je dan beter de 350D kan nemen en dan beter de overschot voor een extra lensje kan gebruiken
        sugar
        "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

http://supermasj.zenfolio.com

Comment

Working...
        X