Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon strikes back !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon strikes back !!!

    *** Uit zeer betrouwe bronnen vernomen dat ''Canon'' het antwoord op de Nikon D200 klaar heeft.
    ''Canon'' gaat binnen niet al te lange tijd de strijd aan met de spectaculaire D200.
    Dat ''Canon'' laatste tijd aanzienelijk veel markt-aandeel heeft verloren mag duidelijk zijn, want het antwoord op de 20D heeft toch erg lang op zicht laten wachtten.

    aldus bronnen , zou het gaan om een nieuwe cmos censor die een 10 danwel 12 mpix zou bevatten.
    verder zou de snelheid flink opgeschroeft zijn , en kan je genieten van een ruw-weg 8/8.5 frames p/sec.

    But , lets talk, deze zeer waarschijnlijke nieuwe cam gaat onder de prijs van een D200 liggen !!! 1550/1600 € (advies prijs body)

    Canon 25D is born !!! ***


    ps : voor mensen die reeds een nikon d200 hebben besteld, danwel van plan zijn er 1 aan te schaffen, wordt waarschijnlijk pas op zn vroegst in het voorjaar fotokes trekken. (aldus bronnen) :-(
    Last edited by Bman; 25 januari 2006, 18:18.
    Nikon D70s / Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5G IF ED,Nikkor AF 50/1.8 D,Nikon, Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM Nik-D DG, SB-800 Speedlite , 2x Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb/44x / Canon Powershot A 510

  • #2
    Re: Canon strikes back !!!

    ik ben benieuwd!
    *** Canon 350d ***

    Comment


    • #3
      Re: Canon strikes back !!!

      ik hoop alleen dat nikon hier met een soort cashback/korting op de proppen komt

      ik sta eigenlijk al te poppelen om naar corne te rijden en al daar een D200 te bestellen
      foto als spiegel of als venster?

      Comment


      • #4
        Re: Canon strikes back !!!

        Grote fotozaak oosten des lands (nl) wist mij te vertellen dat er mondjesmaar d200's binnen krijgen en dat er al wel xxx voorgenoteerd waren.
        Nikon D70s / Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5G IF ED,Nikkor AF 50/1.8 D,Nikon, Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM Nik-D DG, SB-800 Speedlite , 2x Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb/44x / Canon Powershot A 510

        Comment


        • #5
          Re: Canon strikes back !!!

          Oorspronkelijk geplaatst door Bman
          Dat ''Canon'' laatste tijd aanzienelijk veel markt-aandeel heeft verloren mag duidelijk zijn, want het antwoord op de 20D heeft toch erg lang op zicht laten wachtten.
          Ik vind ook dat 1,5 jaar erg erg lang is.

          Oorspronkelijk geplaatst door Bman
          aldus bronnen , zou het gaan om een nieuwe cmos censor die een 10 danwel 12 mpix zou bevatten.
          Tegenwoordig zijn de meeste GSM reeds 10 MP. Geen nieuws dus.

          Oorspronkelijk geplaatst door Bman
          verder zou de snelheid flink opgeschroeft zijn , en kan je genieten van een ruw-weg 8/8.5 frames p/sec.
          5 beelden per seconde is reeds zinloos met de Canon 20D.

          Oorspronkelijk geplaatst door Bman
          But , lets talk, deze zeer waarschijnlijke nieuwe cam gaat onder de prijs van een D200 liggen !!! 1550/1600 € (advies prijs body)
          Veel te duur! Meer dan 500 euro teveel.

          Jan.

          Comment


          • #6
            Re: Canon strikes back !!!

            Oorspronkelijk geplaatst door Jan_10D

            Veel te duur! Meer dan 500 euro teveel.

            Jan.
            humz nu ook niet overdrijven
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: Canon strikes back !!!

              Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
              humz nu ook niet overdrijven
              Ik drijf niet over!

              Elke nieuwe Canon moet minimum 300 euro goedkoper zijn dan de vorige versie.

              Bovendien wil ik niet meer dan 1000 euro uitgeven.

              Jan.

              Comment


              • #8
                Re: Canon strikes back !!!

                dit nieuws lijkt me niet echt geloofwaardig.
                waar is de overgang dan nog met een 5d?

                gr

                Comment


                • #9
                  Re: Canon strikes back !!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door MoonDust
                  dit nieuws lijkt me niet echt geloofwaardig.
                  waar is de overgang dan nog met een 5d?

                  gr
                  Canon 5D is FF.

                  Vroeg of laat zal Canon toch met 10 MP op de markt komen.
                  Maar omdat de sensoren van Canon kleiner zijn dan deze van Sony... Nikon moet dit wel een effect hebben op de ruis.

                  Jan.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon strikes back !!!



                    klopt 5D is een FF en de ''25D'' of e.d. een crop-sensor
                    Nikon D70s / Nikkor AF-S DX 18-70/3.5-4.5G IF ED,Nikkor AF 50/1.8 D,Nikon, Sigma 70-200mm F2.8 EX APO HSM Nik-D DG, SB-800 Speedlite , 2x Dane-Elec CompactFlash XTreme 512 Mb/44x / Canon Powershot A 510

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon strikes back !!!

                      kan allemaal wel leuk zijn, maar kga toch eerst mijn 10deetje verslijten Ze denken bij al die fabrikanten dat het geld op onze rug groeit ... (en een ezelke heb ik ook al niet)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon strikes back !!!

                        Een "25D" van 1500 á 1600 euro heeft wel wat meer te bieden dan een 20D + vermoed ik zo. Canon is ook niet gek

                        Eerst maar eens wachten op het officiele onofficiele lek
                        Groeten,

                        Albert Jan

                        Website AJH
                        lidnummer: BD0371NL

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon strikes back !!!

                          ik hoop iig dat Canon het antwoord al klaar had voor de D200 er kwam. En dat ze niet vlug-vlug, snel-snel, hotseklotse iets in elkaar geflanst hebben om toch maar concurrentieel te blijven want dat zou pas echt een ramp zijn.
                          --
                          Play Drakensang - a free online mmorpg

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon strikes back !!!

                            De laatste keer dat ik de "geruchten molen" nog hoorde draaien was het 10mpx en 7fps, elke maand 1 frame per seconde en 1 mlioen mpix erbij
                            Een nieuw boelleken met een "embossed" logo en wat glas...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon strikes back !!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Perrush
                              ik hoop iig dat Canon het antwoord al klaar had voor de D200 er kwam. En dat ze niet vlug-vlug, snel-snel, hotseklotse iets in elkaar geflanst hebben om toch maar concurrentieel te blijven want dat zou pas echt een ramp zijn.
                              Och ik denk eigenlijk niet dat je zoiets moet zien als een antwoord op een camera van een ander merk. Ze kunnen echt niet op een paar maand een compleet nieuwe camera opbouwen. Ik ben ervan overtuigd dat de camera al zo goed als afgewerkt was tegen de tijd dat de D200 op de markt was. Er zal wel nog wat finetuning gebeuren tot iets voor de lancering maar echte veranderingen dat is al lang niet meer mogelijk.

                              Als er al een antwoord was van canon op de D200 dan was het de prijsdaling van de 20D alhoewel die er toch zou geweest zijn ook om hun stocks leeg te krijgen alvorens de nieuwe er is.

                              Comment

                              Working...
                              X