Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fujifilm MX-2900 problemen.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fujifilm MX-2900 problemen.

Hallo,
    Ik ben een leek op het gebied van digitale fotografie.
    Mijn broer heeft ooit tax-free deze camera gekocht. (hij heeft er nooit iets mee gedaan) Nu is hij stuk. (denk ik)
    De foto's geven een zeer groffe pixel weergave vanaf het midden van de foto.
    Een voorbeeld is te bezichtigen op http://www.visualia.be/camera/luc.htmlIs er echt niets meer aan te doen?
    Zou dolblij zijn als ik dit kon laten maken.
    Fujifilm laat weten dat het niet kan gemaakt worden, maar heb daar zo geen vertrouwen in omdat ze graag een nieuwe verkopen. (denk ik)
    Misschien is er hier wel iemand die dit probleem al heeft gezien?
    In ieder geval, bedankt voor eventuele reacties.

Met vriendelijke groeten,

Rikkert

Ben vergeten te vermelden dat de eerste foto die ik nam goed was en daarna is het terug slechter geworden.
    Misschien door een temperatuurverschil?

Comment

Dit heb ik nog nooit gezien, ben je zeker dat de batterijen goed zijn, de geheugenkaart goed is en goed kontakt geeft, het beeldje goed in de pc terechtgekomen is, en daar niks fout gegaan is?? raar verschijnsel.
      Ps, kan je het ook op het lcdtje zien??? dan is het in de camera of memory kaart. Ik denk dat het toestel met smartmedia werkt, en in het verleden zijn er bij mij ook al gesneuveld.
      Groetjes
      Rudy

Comment

Inderdaad een zeer vreemd probleem.

Is het altijd alleen de onderste helft van de foto's waarmee er problemen zijn?
        En zijn het altijd dezelfde pixels?