Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

probleem met EOS 350d

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: probleem met EOS 350d

hmmmm, doet me tamelijk veel aan dit D50 probleem denken:

Heb deze net toegekregen en er is iets eigenaardig. Als de camera op AF staat en ik druk de ontspanknop licht in om te focussen doet de lens dit maar een klein beetje en focused dus niet correct. telkens de ontspanknop ingedrukt wordt focused deze iets beter tot de focus goed is en dan pas kan ik een foto nemen. Iemand

Comment

Re: probleem met EOS 350d

ik heb dus hetzelfde probleem met mijn minolta 7D die is nu naar sony voor reparatie.
      alles op de camera is te gebruiken, AF, sluitertijd en diafragma enz enz instellen kan allemaal kortom alles is in te stellen en te veranderen maar de foto nemen gaat gewoonweg niet.
      grip eraf gehad accu er uit camera aan/uit niks helpt.
      als de camera een 3 kwartier tot een uur uit staat doet ie het weer.
      niet echt fijn bij een shoot.
      het kwalijke is dat de camera het maanden goed kan doen en vervolgens steek de storing een paar keer per dag op
      ik zelf zit te denken dat het een procesor probleem zou kunnen zijn.
      na eigen zien en bevestiging van verkopers weet ik dat er sony onderdelen in zowel canon nikon minolta olympus enz zitten
      ik ben ook bang dat we vaker van dit probleem gaan horen.
      maar hoe vaker we het horen hoe sneller het probleem opgelost kan worden.
      dus mensen die dit probleem ook hebben laat het weten zodat we het probleem kunnen bundelen.
      de camera's zijn zeker niet goedkoop en dan vind ik zo'n storing wel een slechte zaak.
      minolta 7D grip VC7D sigma 70/200 2.8 sigma 18/50 2.8 minolta 35/70 1:4 70/200 tokina 1:4-5.6 flitser 3600 HS/D. minolta 7i minolta 5000 AF olympus c100
      panasonic DMC-FZ7

Comment

Working...
      X