Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schandalige prijsverschillen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Schandalige prijsverschillen

Ik spreek hier over een gewoon kabeltje voor afstandsbediening van de Minolta D5, bij Pixmania 70 euro , topfoto.be 39,50 euro,bij Grobet te Antwerpen 70 euro,bij topfoto.de 40 euro (maar dan zijn er vezendingskosten van Duitsland).
    Ik zal maar bestellen bij topfoto.be,en gaan afhalen te Mechelen zeker,of weet iemand nog beter voorwaarden.
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Re: Schandalige prijsverschillen

Heb het ook bij topfoto.be besteld, is na mijn zoektocht het goedkoopste gebleken.
    https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Dat is met alles zo er zullen altijd personen zijn die het onderste uit de kan willen .

Heb het zaterdag nog ondervonden .
      Ga me een Volvo s40 bestellen
      ga in 3 garage's prijs vragen 2 indentiek de zelfde prijs
      1 die 2400 euro duurder was aub .
      Ga nadien bij die ganster binnen en vraag waarom hij 2400 euro duurder was.
      Na wat over en weer gepraat kreeg ik hem aan dezelfde prijs als die andere 2.
      Goedkoper zelf maar heb niet vriendelijk bedankt.
      Groetjes
      http://www.vehe.be

Comment

Ik bestel vandaag bij topfoto.be en koop er nog een blaaspeertje tegen stof bij,verzendkosten zijn 7 euro,dan laat ik het maar opsturen,naar Mechelen heen en terug is voor mij bijna 100 km.
        Web-Albums

Comment

topfoto.be is geheugenkaart bvba en niet een topfoto.de filiaal in belgie hee

al dingen gekocht bij geheugenkaart en ik moet zeggen dat de afhandeling en het gaan halen ter plaatse vlot ging
          foto als spiegel of als venster?

Comment

70 Euro verschil op statief Manfrotto 055 Pro vindt ik tot hier toe de strafste (procentueel gezien dan).

focilux (199) <--> Corné (129) (misschien nog niet de goedkoopste, maar de eerste die ik nakeek)

Jo.
            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
            Nikon stuff

Comment

Hou er wel rekening mee dat dit statief van 119,- Euro (inlkusief 21%) maximaal maar 6 kilo aankan. En indien u de FLM kop CB 18 gebruikt uit de setaanbieding van 129,- Euro die heeft maar een max. gewicht van 2 kilo
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Ja ...

Ene doet het van bij hem thuis, de andere laat het doen en betaalt personeel en de andere heeft maandelijks 2.000€ te betalen voor de huur van zijn winkelruimte ...

U kan natuurlijk in een chique winkel gaan kopen en dit allemaal bijbetalen ...
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                  Hou er wel rekening mee dat dit statief van 119,- Euro (inlkusief 21%) maximaal maar 6 kilo aankan. En indien u de FLM kop CB 18 gebruikt uit de setaanbieding van 129,- Euro die heeft maar een max. gewicht van 2 kilo
                  Oeps ... alleen voor de body zonder lens dan
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Voor de zwaardere gevallen heb ik nog een oude Gitzo Cremalliere 3 staan (nu studex reeks denk ik).
                    Ben aan het zoeken naar een statief dat laag bij de grond kan voor macro.

Met de lenzen die ik heb, en in de toekomst evt een D200 kom ik aan max 3 a 3.5 kg (ball head (heb ik reeds) en flits inbegrepen.)

lijkt mij voldoende.

Jo.

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap
                    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                    Nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                      topfoto.be is geheugenkaart bvba en niet een topfoto.de filiaal in belgie hee

al dingen gekocht bij geheugenkaart en ik moet zeggen dat de afhandeling en het gaan halen ter plaatse vlot ging
                      Speelt geen rol,als het kind maar een naam heeft hé.
                      Web-Albums

Comment

Working...
                      X