Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nikon d50 beschermkapje monitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• nikon d50 beschermkapje monitor

mede naar aanleiding van adviezen van bezoekers van deze site schafte ik me een nikon d50 aan,met een tamron 18-200 zoomlens. niet iedereen zal vinden dat ik de beste keus heb gemaakt denk ik, maar ik ben wel tevreden.
    Ik zag dat andere gebruikers over hun monitor een grijs kapje hebben. om de monitor te beschermen werd gezegd. is het verstandig om zo'n ding aan te schaffen? en wat zijn de mogelijkheden cq alternatieven ervoor?
    wie helpt me nu weer verder?
    dank
    hein

Re: nikon d50 beschermkapje monitor

Bij mijn weten zit dat beschermflapje enkel bij de D70 en hogere modellen... 'k heb ook nen D50 en heb ook wel schrik dat het display beschadigd raakt... misschien is er wel iets in accessoire verkrijgbaar... maar 'k weet het zelf ook niet.
    Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tilborghs
      mede naar aanleiding van adviezen van bezoekers van deze site schafte ik me een nikon d50 aan,met een tamron 18-200 zoomlens. niet iedereen zal vinden dat ik de beste keus heb gemaakt denk ik, maar ik ben wel tevreden.
      Ik zag dat andere gebruikers over hun monitor een grijs kapje hebben. om de monitor te beschermen werd gezegd. is het verstandig om zo'n ding aan te schaffen? en wat zijn de mogelijkheden cq alternatieven ervoor?
      wie helpt me nu weer verder?
      dank
      hein
      Je kan er mss. zo'n zelfklevende doorzichtige plastic folie over heen zetten, zoals bvb. ook gebruikt bij PDA's?
      Hoe het precies noemt, waar je het koopt en hoeveel het kost weet ik echter niet zo direct.

Comment

Zeer goeie keuze gemaakt! Inderdaad, er zijn op dit forum mensen die, vaak om professionele redenen, andere keuzes maken, maak dat wil niet zeggen dat deze combinatie slecht zou zijn.

Voor wat betreft het beschermkapje van de LCD monitor, ben ik ook wel benieuwd welke oplossingen er voor de D50 bestaan. Indien iemand concreet zou kunnen zeggen wat hij daarvoor aangeschaft heeft en waar hij dat gevonden heeft, zou hij mij (en wellicht vele anderen) daarmee een enorm plezier doen.

Gr's, Wim
        Fujifilm X-H1 - 16mm f/2.8 - 23mm f/2 - 35mm f/1.4 - 50mm f/2 - 90mm f/2 - 10-24mm f/4 - 18-55mm f/2,8-4 - 55-200mm f/3.5-4.8 - 18-135mm f/3,5-5,6
        Fujifilm X100V - Sony RX100M3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucD
          Je kan er mss. zo'n zelfklevende doorzichtige plastic folie over heen zetten, zoals bvb. ook gebruikt bij PDA's?
          Hoe het precies noemt, waar je het koopt en hoeveel het kost weet ik echter niet zo direct.
          Dat heb ik ook gedaan. Eens gekocht in Fnac denk ik. Moet iets van een 10 euro ofzo zijn geweest voor 2 hoesjes *denk ik*. Het moeilijkste voor mij was dat een beetje mooi afknippen en kleven op het schermpje..

Misschien kan je ook eens kijken bij 'het computerwinkeltje': www.hcw.be.

Deze link geeft je een vb van zulk product

De wereld van computers kan soms vrij ingewikkeld zijn. Op HCW.be vind je allerlei interessante informatie, tips en advies over de computer.

Comment

nikon d50

om de monitor te beschermen
            Kijk ne keer op deze link, super bescherming voor weinig geld

EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
            debruri.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Debruri
              Kijk ne keer op deze link, super bescherming voor weinig geld

http://www.daproducts.com/ordercustom.htm
              kan ik mij bij aansluiten.
              ik heb dat destijds hier al eens een keer gepost voor de d2x.
              beter spul is er gewoon niet. En dat voor een belachelijk klein prijsje.

alex
              Website : www.alextimmermans.com
              Collodion weblog : http://collodion-art.blogspot.com/
              Collodion movie : http://www.youtube.com/watch?v=mzCCjlubQ2o

Comment

'k zit zelf aan iets te denken... d'er bestaat zo van die statistche folie... zou ge da nie kunnen tegen zo'n display plakken... raakt het beschadigd dan kunt ge gewoon een nieuw stukske uitknippen... 'k denk dat da toch nie veel kan kosten...

groetjes,

Wouter...
                Nikon D50 Nikon D90,sigma 10-20 EX-DC sigma 18-50 EX-DC, sigma 28-70 EX-DG, Nikon 18-105, sigma 70-200 EX-DG, SB-600, SB-800

Comment

Working...
                X