Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oud statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oud statief

Ik bezit nog een oud statief,de vraag is nu, kan ik daar een "snelkoppeling " op plaatsen.

Foto van statief
    Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
    Web-Albums

Re: Oud statief

Een losse snelkoppeling kan. Zijn los te koop; alleen lijkt het me geen statief om meer dan 1 kg op te zetten.
    Sony en Olympus
    Fotoseries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
      Een losse snelkoppeling kan. Zijn los te koop; alleen lijkt het me geen statief om meer dan 1 kg op te zetten.
      Heb even gaan wegen, mijn Minolta met 70-300 lens er op weegt 1,275 kg.
      Minolta Dynax 5D / Nikon Coolpix 4500/ Panasonic Lumix TZ3 /Sony a550.
      Web-Albums

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spanjaart
        Ik zou er nog aan toevoegen: ... of meer dan 100 euro aan materiaal .
        Ik zou geen geld geven aan dat oude statief maar een goei okkazieke proberen te scoren, bv. hier op BD. Een goed statief is zijn geld dubbel en dik waard en gaat ook veel langer mee dan al de rest van het fotogerief

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DeSwa
          Ik bezit nog een oud statief,de vraag is nu, kan ik daar een "snelkoppeling " op plaatsen.

Foto van statief
          sop de kool niet waard

ge zult evenveel betalen voor een nieuw snelkoppelsysteem als voor een tweedehands manfrotto statief met een deftige kop met snelkoppelsysteem op

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krisd
            Ik zou er nog aan toevoegen: ... of meer dan 100 euro aan materiaal .
            Ik zou geen geld geven aan dat oude statief maar een goei okkazieke proberen te scoren, bv. hier op BD. Een goed statief is zijn geld dubbel en dik waard en gaat ook veel langer mee dan al de rest van het fotogerief
            great minds think alike (and simultaneously)

Comment

Working...
            X