Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitser Cadeau Gekregen ,maar Hoe Instellen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitser Cadeau Gekregen ,maar Hoe Instellen

Heb dus gisteren een flits van mijn schoonvader gekregen ,voor op mijn canon eos 300D , volgens hem moet die perfect werken op mijn toestel ,(hij zelf werkt dus analoog )en inderdaad de flits past perfect , aleen lig ik in de knoop met de instellingen ,nu heeft men mij verteld (geen gebruisaanwijzing er bij)dat als ik de flits op auto zet deze de instellinge van mijn toestel aan neemt ,en men belichting perfect zou zijn ,het gaat om het volgende :
    VIVITAR 5200 zoom thyristor : met volgende knopjes ,
    onder het display achteraan de flits,
    -auto
    -m/ttl
    -1/2
    -1/4
    -1/16

DAN ERNAAST

-off
    -on
    -en dit ken ik niet,een soort afbeelding met vertikale streepjes van klein naar groot
    -mem

naast het display 2 knopjes

-iso
    -f

de flitslamp kan je uittrekken 35mm 50mm 85mm
    de flitslamp kan verschillende standen aan ,
    90° 65° 45° en dan een stand recht op het object en staat er -5 en 0
    onder het display een knopje met een met een bliksemschichtje
    en daaronder de vermelding (zonder knopje) pm/m

aan de voorkant precies een klein lampje (wit)glaskleur sensor of zo iets ?

kan iemand me verder helpen met de instellingen van deze flits voor op mijn eos 300D? EEN HOOP KNOPJES MAAR GEEN GEBRUIKSAANWIJZIGING,

klopt het dat je op auto geen problemen zou mogen hebben ,?

is dit een degelijke flits?

HOE GEBRUIK IK DEZE BEST IK HEB NOG NOOIT EEN FLITS GEHAD

ik vind nergens iets terug op internet mischien dat iemand van julie me verder kan helpen
    Mvg. des

Re: Flitser Cadeau Gekregen ,maar Hoe Instellen

eigenlijk wel raar he ,al die goede fotograven hier op de site en niemand die blijkbaar weet hoe je een flits moet instellen , zouden die dan allemaal op auto staan ,

Comment

Re: Flitser Cadeau Gekregen ,maar Hoe Instellen

USCamera | Yashica downloads, parts plus. We have thousands of parts available for digital and film cameras, lenses and flash. Currently making film camera light seal kits for many popular makes and models. Please contact us with any questions or requests | Vivitar 5200 Flash Unit Owners Manual Download | USCamera.

Voor enkele eurokes kan je de handleiding downloaden.

Ik ken het Vivitar flashsysteem niet. Toch opletten geblazen... die dingen werken met hoge spanningen. Ik zou zomaar niet in het wilde weg gaan experimenteren.
      PENTAX-IstD,IstDS,K100D,K10D, K5, K1 en 50 analoge Pentaxen en de nodige lenzen) BD0376BE

Comment

Working...
      X