Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flitsers, ik wil er iets mee aanvangen...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flitsers, ik wil er iets mee aanvangen...

Ik geloof dat 600Ws genoeg is voor flitsers als ik zo wat rondlees,
    heeft iemand ervaring met falcon eyes?
    Heeft er iemand nog betere prijzen gezien voor flitsersets van gelijkaardig kaliber evt. andere merken?
    is er iemand die nog sites kent waar ik op kan gaan rondneuzen voor studiomateriaal?

Ik zou ook een boom overnemen van iemand, heeft iemand een idee van prijzen voor zon ding?

Alvast bedankt!

Re: Flitsers, ik wil er iets mee aanvangen...

neem eens een kijkje bij " fotoflits.nl "
    Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hewientjah
      http://www.fotosg.nl/product_info.ph...oducts_id=1167

Ik geloof dat 600Ws genoeg is voor flitsers als ik zo wat rondlees,
      heeft iemand ervaring met falcon eyes?
      Heeft er iemand nog betere prijzen gezien voor flitsersets van gelijkaardig kaliber evt. andere merken?
      is er iemand die nog sites kent waar ik op kan gaan rondneuzen voor studiomateriaal?

Ik zou ook een boom overnemen van iemand, heeft iemand een idee van prijzen voor zon ding?

Alvast bedankt!
      De set heeft een vermogen van 600watt wat voor de meeste mensen meer als voldoende is, voor 60 euro meer heb kun je een set aan kopen welke meer kwaliteit biedt en zelfs ook nog met een tassen set wordt geleverd.

Het betreft de Excella Prisma 500 welke een vermoge heeft van 500watt en wel iets minder is maar een voordeel heeft wat betreft de instelling van het flitslicht. De Prisma 500 is trapsloos regelbaar van 1/32 tot vol vermogen terwijl de Falcon Eyes 1/8 tot vol vermogen regelbaarheid heeft. Tevens wordt er bij deze set een softbox geleverd van 80x60cm wat een erg goede kwaliteit is zeker als de set ook vaker in en uit elkaar wordt gehaald. Het materiaal is soepel ten opzichte van andere merken die soms een stugge softbox leveren en dus ook kwestbaarder is voor beschadiging.

Excella Prisma is een serie wat een zeer goed concurerend merk is voor andere top merken die verkocht worden en is de aankoop een stuk minder. Ook kijkend naar de eventuele accessoires die er bij kunnen worden aangeschaft zijn sommige artikelen zelfs beter als die van merken zoals bowens of multiblitz. De Prisma serie wordt ook steeds vaker ingezet in professionele studio's

De Falcon Eyes DE-600 is zeker niet een slechte set en kan je ook jaren lang plezier geven. De accessoires maar zijn erg ruim bij Falcon Eyes en geven daarmee dan ook voldoende mogelijkheden in variatie.

De Excella Prisma heeft een adviesprijs van 1099,00 euro en heb he direct een voordeel van 200 euro omdat deze verkocht wordt voor 899,00 euro terwijl sets zoals bowens 1300,00 euro kosten en tevens ook de adviesprijs is.

Tevens is het mogelijk om de recenties te lezen van Prisma gebruikers.

Wat betreft een complete boomarm incl. 5kg gewicht en statief zou ik de Falcon Eyes LSB-2 nemen welke een totaal gewicht kan dragen van 7,8kg en voldoende is voor eigenlijk de meeste flitskoppen. Tevens is dit een stevig statief en boomarm van alluminium en dus lekker licht om mee te nemen op locatie of prettig mee te werken in de studio.

Product code's van de genoemde artikelen.
      Excella Prisma 500 "2810501"
      Falcon Eyes DE-600B "291601"
      Falcon Eyes LSB-2 "295282"

Even zoeken op de webshop FotoSG.
      Last edited by FotoSG.nl; 6 januari 2006, 09:44.
      Professionals in Studio fotogragie

Comment

bedankt hé voor de info!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hewientjah
          bedankt hé voor de info!!
          Graag gedaan.
          Professionals in Studio fotogragie

Comment

Working...
          X