Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: SB600 geschikt voor model/studiofotografie?

Bedankt voor de uitleg, zo'n SS110B, is dat genoeg om een volledige persoon te belichten indien ik die SS110B en m'n gewone sigma flitser gebruik? Of is die daarvoor te weinig sterk? Wordt die geleverd met een sync kabel? Kan daar standaard een paraplu aan vastgehecht worden?
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faan
      Bedankt voor de uitleg, zo'n SS110B, is dat genoeg om een volledige persoon te belichten indien ik die SS110B en m'n gewone sigma flitser gebruik? Of is die daarvoor te weinig sterk? Wordt die geleverd met een sync kabel? Kan daar standaard een paraplu aan vastgehecht worden?
      Een SSB110 set is geheel compleet zoals je ook op onze webshop kunt zien, 2x flitskoppen 110ws, 2x statief, 1x softbox, 1x paraplu, 4x kleurenfilters, synchro kabel.

Voor een compleet overzicht Link FotoSG Falcon Eyes SS-110B Set

Als je ook gebruik kunt maken van daglicht en zo de combinatie maken met de flitsset kom je een behoorlijk eind zoals wij getest hebben met deze set in een woonkamer waar gewoon standaard daglicht naar binnen is gekomen. Als je ook nog eens gebruik maakt van je externe flitser krijg je natuurlijk nog meer licht en is het niet anders dan gewoon testen totdat je het resultaat hebt wat je wenst.

Zit je in een wat donkere ruimte dan is het natuurlijk minder omdat je dan je licht geheel moet gebruiken om uit te lichten en niet zoals gebruik met daglicht en je set gebruiken om de donkere plekken op te lichten zoals je normaal met je externe flitser als invul flits gebruikt. Controle is dan wel wat minder in je belichting maar het resultaat zal dan niet tegen vallen.
      Professionals in Studio fotogragie

Comment

Ah de volledige set, ik dacht dat u enkel de SS110B flitser die op de website staat bedoelde... had die volledige set niet gezien.
        bedankt voor de uitleg!
        Last edited by Faan; 7 januari 2006, 18:00.
        Focaldesign

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faan
          Ah de volledige set, ik dacht dat u enkel de SS110B flitser die op de website staat bedoelde... had die volledige set niet gezien.
          bedankt voor de uitleg!
          Het is inderdaad de set, als je gaat zien wat in verhouding een losse kop kost en wat je dan verder nog moet hebben is het erg duur. De losse SS110B flitskop (monoblock) verkopen wij voor 78,00 euro als je dan verder gaat rekenen betaal je voor de losse onderdelen (excl. nog de statieven) 237,00 euro. Als je er dan nog een paar statieven bij doet (niet van dezelfde kwaliteit als de standaard set) betaal je 287,00 euro terwijl de set 199,00 euro kost.

Dit voordeel kan je snel in je broekzak houden.
          Professionals in Studio fotogragie

Comment

Inderdaad, dat viel mij ook op
            Focaldesign

Comment

Working...
            X