Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paraplu - statief

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Paraplu - statief

Hey,

ik ben reeds sinds enige tijd aan het rondkijken voor een paraplu. Nu kwam ik het volgende tegen:

Is dit hulpstuk gemaakt om een paraplu te bevestigen op een doodsimpel foto statief? Of past dit enkel op de statieven speciaal voor flitsers?

De bedoeling is om hiermee een paraplu op mijn fotostatief te plaatsen en vervolgens mijn SB-600 als flitser daarop te plaatsen.

Enige hulp/info welkom!

Re: Paraplu - statief

Oorspronkelijk geplaatst door Curaby
    Hey,

ik ben reeds sinds enige tijd aan het rondkijken voor een paraplu. Nu kwam ik het volgende tegen:

Is dit hulpstuk gemaakt om een paraplu te bevestigen op een doodsimpel foto statief? Of past dit enkel op de statieven speciaal voor flitsers?

De bedoeling is om hiermee een paraplu op mijn fotostatief te plaatsen en vervolgens mijn SB-600 als flitser daarop te plaatsen.

Enige hulp/info welkom!
    Hier ben je niks mee, je moet eentje hebben dat een kniegewricht heeft.
    Ik heb er hier nog eentje liggen manfrotto, nieuwprijs 35, mag wel voor 25 (eenmaak gebruikt, nieuwstaat)

Comment

Re: Paraplu - statief

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy
      Hier ben je niks mee, je moet eentje hebben dat een kniegewricht heeft.
      Ik heb er hier nog eentje liggen manfrotto, nieuwprijs 35, mag wel voor 25 (eenmaak gebruikt, nieuwstaat)

Waarom een kniegewricht? Ik kan de kop van mijn statief toch kantelen? Of zie ik iets over het hoofd?

Kan je misschien een foto doormailen van jouw stuk? curaby@gmail.com

Comment

Working...
      X